....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, July 1, 2012

P1 wimax terbaik!!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...

tweet!! tweet!!

salam ahad u ollz!!!

OMG!! da hari ahad da ari ni...oh no!!! sok da skolah....alahai...cepatnya weekend berlalu...rasa baru jer nak berjimba-jimba di hujung minggu yang aman damai ni...da abis plak weekend ni....hmmm....hakimah tak suke!! hakimah tak suke!!

tekak tak ilang lagi sakit bertempik terjerit-jerit dalam kelas ngan kanak-kanak ribena nih...esok da mula balik episod melukakan tekak yang sedia ada sakit ni...oh no!!!

yang paling penting....minggu ni ialah minggu observation aku!!tahap gedebau da berada di tahap separuh maksimum da ni....ibarat darah da tak sampai ke kepala da ni...hmmmm...guane nak buat nih...huhuhu...kalo observe muzik..takde la aku ni seperti ayam berak kapur...ni sebab observe bm la aku jadi tak keruan + gabra + pening-pening lalat ni....hmmm...kerisauan yang maksimum!!!

oh!!! hakimahrahman da lari topik n mengarut yang ntah hape-hape da....huhuahuahuahau...

kat atas nak citer sal p1 wimax konon...tapi aku pi kona sini kona sane...tetiba tercerita plak sal observe nih...aduhla hakimahrahman!!! lempang lelaju mungkin mao??? hahahaha...

balik sal p1 wimax yang terbaik dari ladang nih!!

memula aku masuk p.gudang ni...aku guna broadband maxis la...bukan broadband aku pon...broadband my sist..aku jer buat harta pusaka aku..hahahhaa....nama je duk pasir gudang..bandar industri kononnya...tapi...tahap kelajuan broadband macam siput sedut kau tao!! OMG!!! ibaratnya kalo kat umah nak guna tenet...aku kene angkat lappy...usung sana sini nak cari line...yang timbul warna hijau jugak...tak kuar pon warna biru..aduh!! sakit ati sanubari den ni....

da agak-agak 6 bulan lebih bertahan dengan broadband siput sedut nih...lastly aku ngan akak aku decide nak try guna p1 wimax...

then after that...pegila tanya kat booth p1 wimax kat tesco tuh...so tanya sikit sebanyak pasal line bayaran seme...dalam hati musykil jugak takot p1 wimax pon lebih kurang siput sedut jer...hmm...bila tanya dia...dia cakap dia bagi 7 hari trial...kalo kite rasa tak puas hati kite leh gi terminate kat center dia...

hmmm....bagus!!! i like!!!

pas da berbuih mulut bincang...so kitorang decide amikla yang wireless...sebab kalo amik broadband takde guna...sebab kalo kat skolah aku berjimba guna wireless skolah...so...no use la nak guna broadband kan???

da sampai umah...hati da berkobar-kobar nak test p1 wimax nih...hahhaha...then selepas da 5 hari guna p1 wimax nih...oh!!! sangatlah hakimahrahman berpuas hati tahap maksimum!! laju seperti the flash la plak...hahhaa...tak sempat nak klik mukabuku...da berderet kuar notification....hahahahha...over seh!!!!nak citer betapa lajunya p1 wimax nih...hahhahaa....

sesungguhnya anda semua tidak akan menyesal kalo anda langgan p1 wimax ni!!! superb n terbaik!!!

...+hakimahrahman+...

1 comment:

  1. Hi Wan Hakimah,
    Kami dari P1 amat berbesar hati dengan testimonial yg 'short & sweet' ini. Di harap, pihak kami dapat terus menerus memberikan perkhidmatan terbaik kpd sdri & kawasan sdri dimana P1 masih lagi player setahun jagung. Sekiranya ada kemusykilan, jangan malu & jangan segan utk mengajukan soalan kpd agen terdekat atau melalui online. Customer service kami dapat di capai di facebook.com/p1cares & twitter.com/p1cares. Sekiranya berminat utk menjadi fan kami, mampirlah ke facebook.com/p1w1max.

    Sekian terima kasih.

    ReplyDelete

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...