....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, June 12, 2011

...pEteH "GANU" pEteH!!...

...Assalamualaikum (w.b.t)...




..."peteh GANU peteh!!!"...

...hehehe...alhamdulillah...berakhir juga piala FA semalam di mana ia mempamerkan kehebatan kedua2 pasukan sepanjang perlawanan berlangsung...Namun...kemenangan berpihak kepada pasukan negeri terengganu apabila mengalahkan kelantan 2-1 pada perlawanan semalam...



...perlawanan berlangsung tanpa sebarang jaringan daripada kedua-dua pasukan...Namun begitu..wira pasukan kelantan iaitu Nurul Azwan membolos gol negeri terengganu melalui jaringan pertama mereka pada minit ke-79...tambahan masa selama 5 minit diberikan pada akhir perlawanan menyaksikan jaringan pada gol sendiri oleh DaudSu menjadikan kedudukan terikah 1-1...
...pemain gantian terengganu iaitu Ahmad Nordin Alias yang menggantikan Ismail Faruqi Ashari merembat ke gawang pihak lawan pada masa tambahan iaitu pada minit ke 109 yang membawa pasukan negeri terengganu ini sebagai juara piala FA 2011!!...






...yeay!!! peteh "GANU" peteh!!!...

...apa yang menarik aku rasakan...pada mulanya...apabila pasukan Kelantan menjaringkan gol pertama mereka...aku dah rasakan kekalahan pasukan terengganu...wah!! so sad... ...(T______T)...



...pada masa ni...aku da cam frust giler ar nak tengok bola sebab cam tade harapan jer nak menang...then..aku tukar chanel...104..tengok konsert afnil lagi best kot...ngeh3...tapi...tak dapat dinafikan yang memang ganu men best giler ar malam tuh...defend yang sangat hebat...superb!!!tapi..mungkin bukan milik ganu kot piala tuh...huhuhu...then...bile da nak dekat abis masa perlawanan tuh...bukak alik channel 101...sekali dengar die cakap...



..."menjadikan kedudukan sekarang ini seri 1-1"...
...aku ngan akak aku da macam hang...sekali tengok ulang tayang...baru tao yang daudsu sumbat gol senditri...apo laie...melompat sakan ar aku ngan akak aku kat umah...sewonok bukan men agi aku...hahahah...



...then...dapat masa tambahan 30 minit untuk penentu juara...masa ni da nampak da yang pasukan kelantan da tade semangat nak men...diorang da penat giler da...mungkin mental diorang pon agak terganggu sebab jaringan pada gol sendiri oleh daudsu..kalo tak...diorang da angkut piala tuh wat alik...tapi...terpaksa berdepan sekali agi ngan pasukan ganu...oh no!!...hehehe...then...bile pasukan ganu da berjaya membolos gawang pihak lawan...pasukan kelantan mula tercari2 gol untuk menyamakan kedudukan menjadikan perlawanan begitu panas dan sengit sekali...namun begitu...kemenangan berpihak pada pasukan ganu dengan kemenangan 2-1...
...thanks to daudsu a lot!!!hehehe...



...dan untuk "anda"...belanja saya makan k sebab team saya menang...hahahaha.... :-p






 ..."peteh GANU peteh!!!"...



...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...