....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, November 28, 2010

...JaHaTNyE kaMoO!!...

...jahat?...

...bile dengar lagu jahat ni..teringat plak kat si kecik +
aIsHaH+...baru umur 2 tahun...tapi hafal lagu ni...hahahha...so cute!!!...

...actually...first kenal lagu ni pon coz both of my twins giler lagu ni...so...setiap kali nek kete ngan diorang...diorang akan bukak lagu ni kuat2..hahaha...sampai kete sebelah pon da tak yah nak pasang radio agi...cukupla dengar radio free dari kitorang n
i...hahahah...giler!!...

...first dengar lagu ni rase cam lagu ni bese jer...macam lagu2 stacy
yang len...fast song...apatah lagu ni punye story...malas nak pikir...tapi..bile dengar banyak kali with the lirik...rase cam lagu ni best gile...what a meaningful song i thought...patotla my twins giler dis song so much!!...

...then skunk...+kImOPi+ pon da giler lagu ni...hahaha....sori to my +eToNsaAd+, +mEkNa+ and all of my housemate sebab slaloo buat freeshow bile dengar lagu ni...ekekkeke

...so..here i put this "jAHaT" lyrics for all of u...


aku sudah serik bercinta,
kerna asyik berakhir dengar kecewa,
tapi sejak hadirnya dia,

semua sistem kawalan kini terjejas,

kepala kata jangan gelojoh,
hati pula kata pergi,
benarkah cinta itu but
a,
kerna tak nampak apa selain die,

chorus :


aku, aku,
bagaikan sudah terkena mentera, c
inta,
dari manakah kau datang menjelma,
diriku, diriku,

yang disangka kebal,
oh jahatnya kamu, jahatnya kamu,
engkau, engkau,
penyebab diriku terigau-igau,
kiniku terbayang kamu hampir setiap waktu,
kumahu, kumahu,
denganmu selalu,

oh jahatnya kamu, jahatnya kamu...

apa agaknya sudah jadi,
pada ingkar untuk tak bercinta lagi,
walaupun belum bersedia
,
tapi hatiku mendesak dan menggesa...

*ulang chorus


...to +MR.OpIE+...
...kenapa awak jahat sangat....sebab....

...jahatnya awak sebab selalu buat saya ingat awak...

...jahatnya awak sebab selalu buat saya fikir pasal awak...

...jahatnya awak sebab selalu buat saya rindu awak...

...jahatnya awak sebab s
elalu buat saya nak msg awak...

...jahatnya awak sebab selalu buat saya nak call awak...


...jah
atnya awak sebab buat saya takleh tido bile ingat awak...

...jahatnya awak sebab buat orang kat
e saya gile bile saya selalu senyum sorang2 bile fikir pasal awak....

...jahatnya awak sebab buat saya sayang awak sangat2....

...tapi....

...saya suke seme ke"jahat"an tu...


...sebab...

...sebab ke"jahat"an tu la perasaan saya kat awak makin bertambah setiap hari...


...jadi...


...teruskanla semua ke"jahat"an tu...

...sebab...


...i can l
eave without it!!!...

....love u alot +MR.OpIE+...

...miss u so much!!!...



...+kImOPi+...




No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...