....cLick! cLick! cLick!...

Monday, November 22, 2010

..wHo'S kImOPi??...


...me....

...+kImOPi+...

..kImOPi...a strange name...but a unique meaning... (",)

..who's kImOPi??...

...of coursela aku kImOPi...the owner and the writer of this blog....(",)...actually untuk post yang pertama dalam blog ni...aku just nak story mory pasal diri aku...up to u...nak bace, bace la...kalo takmo, may proceed to da second post...ekekekke....

...name diberi +WAN NOOR HAKIMAH BINTI AB RAHMAN+...

...dilahirkan pada +21 OKTOBER 1988+ di dalam sebuah keluarga yang sederhana tetapi kaya dengan kasih sayang...(",)...

...merupakan anak ketiga daripada lima orang adik beradik...

...mendapat pendidikan awal di +SK. KG RAJA+... kemudian berpindah ke +SK.TENGKU MAHMUD 1+ dan menamatkan pengajian sekolah rendah disana....

...hasil keputusan UPSR...melanjutkan pelajaran di +MRSM YT-BESUT (01-jan'03)...atas sebab2 tertentu...terpaksa dipindahkan ke +MRSM MUADZAM SHAH (feb'03 - mac'04)...kemudian sekali lagi berpindah ke +MRSM KOTA PUTRA (mac'04-05)+...means sampai abis SPM....

...abis SPM...melanjutkan pelajaran ke +MATRIKULASI PAHANG+ dalam jurusan sains hayat..tapi jap jer...untuk 6 minggu sahaja...sebab....

...aku dapat maksud maktab....yeay!!!!....huhuhu...then on julai'06 aku selamat mendaftarkan diri di +IPGM KAMPUS PERLIS+ dalam jurusan +MUZIK+....

...here i am...a music's teacher...

...why i choose kImOPi???...actually aku buat blog ade sebab2nye...

...1st aku nak blaja menulis...coz melalui blog la aku dapat blaja cari idea nak tulis n untuk luahkan isi hati aku...org kate...menulis ni boleh bagi satu kepuasan dalam diri kiter...daripada asyik ber"facebooking"...why not...aku try menulis...so..here i am...

...2ndly...aku buat blog sebagai one of da present for my love one +mR.OpIe+...so...blog ini akan direaleasekan pada birthday die yang ke-23...on +22nd of JANUARY 2010+...so..just wait for that day...blog ini akan direleasekan di facebook untuk tatapan umum...

...aku harap blog ni bukan sahaja sebagai medan untuk meluahkan perasaan..tetapi juga untuk berkongsi ilmu dan pendapat...hope that..all of u will support me!!!...

...lOvE yOu gUyS!!...

...+kImOPi+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...