....cLick! cLick! cLick!...

Wednesday, March 30, 2011

...[ CArE??? ]...

...topik dikala banjir sedang melanda negeri Perlis nih is about care...


...wah!!! tetiba jer +kImOPi+ nak bersentimental sket...hehehe...
...bukanla nak bersentimental sangat...
...but...
...if ati da sedey sangat +kImOPi+ da tak tao nak luah kat sape...
...so...
...blogla yang sentiasa menjadi medan +kImOPi+ bercerita dan meluahkan rasa hati yang terpendam...


...bukan bermaksud +kImOPi+ tak sayang...
  ...tapi kadang2 +kImOPi+ nak juga ade someone yang jage ati +kImOPi+....
...jaga diri +kImOPi+ seadanya...


...bile +kImOPi+ sedey...
...ade yang pujuk hati +kImOPi+...ade yang jaga ati +kImOPi+ seadanya...


...bile +kImOPisakit...
...ade yang antarkan ubat...
...ade yang slaloo tanye da makan blom...
...restla yer if sakit...


...tapi...
...orang yang +kImOPi+ harapkan tak buat semua tuh...
...orang yang +kImOPi+ tak harapkan pulak yang sentiasa care bout life +kImOPi+...


...kenape ea kene jadi camni???...
   

...+kImOPi+ tao yang +kImOPi+ nih bukan someone yang dia sayang...
...but...
...if awak cakap yang awak syg hubungan kiter...
...awak nak kiter mula balik...
...nape awak takmo amik tao pasal diri saya ea...
...ade mase2 tertentu je awak ajak saya kuar makan...
...saya msg berpuluh...belum tentu satu awak reply...
...ape lagi yang saya kene buat ea...
...awak...
...awak jangan buat sampai saya tawar ati ngan sikap awak...
...saya manusia biasa yang ade perasaan sedey...
...ntahla...
...saya mcm da tawar ati sangat ngan awak...tak tao nape...
...sedey sangat...
...if awak still takleh lupekan die...
...pliss jangan contact saya...
...awak buat saya sedey and kecik ati...


...i'm so sori...


...tu je yang +kImOPi+ nak story and cakap ari nih...
...disebabkan banjir yang menyebabkan +kImOPi+ tetiba nak ade orang yang care sal +kImOPi+...
...perlukah???...
...i think so...


...hopefully aliff sudi care bout cikgu +kImOPi+ die...hak3...
...love it damn much!!!...
...muah3!!!...


...+kImOPi+...

      

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...