....cLick! cLick! cLick!...

Friday, September 16, 2011

rindu!!!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...wah!! lamenye tidak menjengah blog tercinta nih...rindu sunggoh rase...huk3...al-maklumlah...tahap bz melampao batas...bz kah???hek3...


...actually da banyak kali da bukak blog...nak update...tapi macam2 problem...tak tao same ade broadband prob atao laptop yang suke cari pasal ngan aku...hehehe...lastly...fed up and tros tak update2 blog...kesian aku yang menanggung rindu kat blog...hehehe....tiap2 malam mimpi kat mr.blog nih...hek3...


...ade gak orang yang bertanya...


"bakpe mu dop update blog doh kimah??"


...jawapan aku da sediakan kat atas...heheh...agak2 pasni kalo aku tak sempat nak update...korang paham2 sendiri la yer...ngeh3...


...bukan niat dihati merajuk bagai ngan blog nih...tapi tula..macam2 kekangan...huk3..


..i'Allah...pasni kalo aku tak dapet tenet nak update...aku chow gi numpang wat muka tak tahu malu kat umah sarah...ngeh3...aci tak???hehe...ni pon dapat update blog bile dok umah...meriah rase dapat alik besut...seronok!!! hehehe...


...do wait for my next entry k darlings!!!...


...sori...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...