....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, September 24, 2011

...bernafas kembali...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


tarik nafas....hmmmmmmm.....


hembus....haaaaaaaa.....


tarik nafas....hmmmmmmmm....


hembus....haaaaaaaaa....



------------------------------------------------------------------------


...akhirnya aku terasa seperti bernafas kembali setelah dapat update blog yang tercinta nih...yeay!!!! seronok!!! seronok!! :-p


...actually bulan nih macam bz bagai...banyak sangat beda nak kene setelkan...pembentangan tesis la..itulah...inilah...bz manjang...sampai nak bukak blog pon tak menyempat...huk3...sedey no...


...kekadang terasa cam diri nih cam yang berhormat yang tak terhormat langsung...mana taknya...ke sana ke mari...terkejar-kejar...padahal tade plak yang mengejarnya...asyik noleh belakang...aku nengok kosong jer...tade sape pon...tapi terkejar-kejar sampai terlondeh kain...hhehehe....


...kesepian daripada pelbagi cerita yang aku takmao story kat sini...malas nak mendengar caci maki orang sekeliling...yang diluar laman pon da cukup buat aku serabut sampai tahap migrain bagai...apa tah lagi kalo tetiba post dalam blog nih...lagi la ramai peminat tak setia aku nak stalker aku...huk3... (bajet famous bagai)...hehehe...


...kesimpulan yang tak berapa nak dapat disimpulkan...bukan niat kat hati malas nak update blog...cume waktu yang tak mengizinkan...balik kuliah da sibuk cari tilam cari bantal...bangun pagi da sibuk tarik kain baju kurung nak sarung badan...ish!! tak sempat betol...al-maklumla...final sem..seme nak komitmen..huish!!tak seronok!! 


...hobi yang tak berapa nak ber"hobi" sangat skunk ialah...kira ba[e minggu lagi nak kene hadap perlis nih..penat stadi da...ni pon da sibuk nak buat arrangement lagu...hmmm...semuanya menuntut kesabaran...


..oleh itu...tolong bersabar wahai kesayanganku sekalian untuk tunggu entry2 terbaru dari aku...sungguh aku menuntut kesabaran kalian semua..hehehe...


...love u all guys!!!...


...mmmmuuuuaaaaaxxxxsss!!!!...


...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...