....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, September 1, 2011

...saLam LebaraN...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...saLaM LebaRaN...


...salam lebaran bloggers, followers, silent readers and semua stalkers...


...masih sempatkan untuk aku wish salam lebaran walaopon da raya ketiga...hehehe...sumpah memang aku bz nak mamp**...tak sempat nak update blog...da bape minggu aku tak update...oh God!! memang bz...terkejar-kejar dengan semua benda...huhu...maafkan hamba...hehehe...


...untuk entry kali nih pendek jer...idea untuk mengarang still tak menggila agi...heheheh...nanti kalo idea da datang menggila...aku update...hehehe....


...salam lebaran...


...mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kalau ade tersalah dan silap atao ade entry yang menyentuh kalbu...heheheh...


...moga kedatangan lebaran kali ni membawa seribu warna dalam hidup kita...


...salam lebaran...


...love u a lot guys!!!...


...+hakimahrahman+...


1 comment:

  1. Selamat Hari Raya Kimah! Jangan masam-masam muko dengan kak nih, x baek.. Tuhan marah ;P..... Aku mintak maaf la kalu ada wat salah silap selama kita saing 5 tahun ni deh.. Harap lepas posting, x putus hubungan.. Amin..... :)

    ReplyDelete

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...