....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, October 6, 2011

dihargai sebagai seorang kekasih

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...salam tengahari semua... (",)


...wah!!! tetiba ari ni rase cam bersemangat bagai nak update blog nih...hehhehe....tetiba ngah2 dok stalk facebook orang...dapat idea tuk tulis blog...hehhehe...


...actually...tade ape sangat nak tulis...just nak something yang buat aku rase sweet sangat...rase cam bestnye kalo ade orang buat camni kat aku...ngeh3...


...sebelum aku tulis panjang lebor...meh2 kiter check it out deh ape kebenda yang sweet bebenor tuh...hehhe....






...sweet kan????...


...sweet sangat2 biler tengok boy my bestie ni letak gambor my bestie as a profile pic die...rase cam sweet gile2!!! OMG!!! aku jeles bangat!!! 


...siap boy die nih post2 kat wall my bestie ni...panggil comey...panggil adinda...wah!!! aku rase cam sweet gle2!! xtao nak cakap camne...seronok sangat tengok...seronok sangat bace...macam hepi sesangat ble bace n tengok...huhuhu....


...jeles????....


...takyah cakap ar...jeles giler tengok....how much boy die appreciate my bestie sebagai gf die...waaaaaa!!! romantik sesangat...at least...die tak malu nak buat camtu kat awek die...die tak malu nak ngaku yang die ade awek yang sungguh comey dan sweet...die tak malu nak tunjuk kat semua orang yang die da berpunya...


...and paling penting skali...


...kalo aku jadi awek die...aku da tangkap tacing bagai da ade pakwe camni...ngeh3...


...tak salah kalo kite ngaku yang kite sayangkan awek kite...kite tak malu nak ngaku yang die awek kiter...kiter tak malu nak gtao semua orang yang kiter bahagia sangat2...kiter tak malu...bukan niat nak show off...tapi sometimes...kiter kene tunjuk gak...at least...betapa "DIA" akan rase terharu and bangga sangat ade someone like us...hehehhe...


...seronoknye kalo aku dapat lalui semua cam di atas tuh...hehehhe....wah!! dalam mimpi la gamaknya kan...hehehe....sebab...tade ape yang nak dibanggakan someone like me!!! hehehe...asyik buat sakit ati...marah n kecewa...hehehe...so...tade ape yang perlu dibanggakan...ngeh3!!...


...so..korang...dont shy shy cat nak show off cam bestie aku k...heheh...kalo ade orang nak ngate...bia jer...die jeles la tuh sebab die tade boy nak buat camtu kat die...kah3!!! teruk tol hakimahrahman ni...ngeh3!!


---------------------------------------------------------------------

to my beloved dearest farhana adnan :


...sori dear coz letak u nye fb kat cni....sebab i rase u ngan die sweet sangat2!!!... at least...bile orang tengok fb u...he/she will do something like this to their beloved one...hehhehe....seyesly dear....i jeles!!! hahaha....moga bahagia selalu dear!!! miss u damn much!!! mmmmmuuuuaaaaxxxxsss!!!!


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...