....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, October 1, 2011

update!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...salam tragedi oktober semua!!!...


...da malam2 nih barulah aku tergedik-gedik bagai nak update blog...hehehe...almaklumla...baru berkesempatan...


...bukan noat malas nak update...tapi skunk nih memang tengah bz bagai dengan amali muzik yang da sipi2 lagi nak datang...huh!!! tak ske betol... :'(


...mana masa nak pergi kelas...


...mana masa nak lelap mata...


...mana masa nak melantak bagai...


...mana masa nak berdating bagai...


...walaupun semua tuh aku dapat buat setiap hari...tak penah miss pon..hehehe...tapi aku tetap bz sampai tak sempat nak hadap blog kesayangan nih...


...baru jer nak update...ingat lagu tak siap agi...


...baru jer nak update ingat lagu yang tak rekod2 agi...


...hmmm....


...lastly memang aku tak sempat nak update pon...oh!!! sungguh bz sampai rase nak pengsan...aci tak??hehheh


...kononnya tukar layout baru rasa semangat nak update blog...sekali hampeh...langsung tade idea nak karang panjang2 bagai...nak tambah mende cecomel kat blog pon aku tak sempat nak cari... :'(...


...sungguh tak suke ngan keadaan sekarang yang terlampao bajet bz nih...hehhee...


...jadi...ampunkanlah daku yang comel lagi jelita nih...bukan niat taknak berdating n share citer ngan mr.blog nih...tapi tu la..kekangan yang terlampao buat aku stress!! (yeke???)...hehehe...


...ok la..ngah berusaha mencari idea untuk mengarang...kalo ade..munculla entry berikutnya...hehhe...kalo tade...harap korang semua sudi menunggu...sebab..kesabaran anda semua memang aku tuntut yang amat...heheh...


...love u all guys!!!!...


...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...