....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, December 31, 2011

azam??? wish list?? hmmmm....

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...azam...azam...azam...


...semua orang skunk nih dok bising pasal azam...


...apa zam tahun baru anda???...


...apa wish list hidup anda???...


...apa yang anda nak capai dalm hidup anda...


...semua pasal azam tahun baru...


...aku tak tao aku ade azam ke tak...sejak dari dulu agi aku tak penah cipta azam tahun baru...kadang-kadang tak pernah terpikir pon...bile radio dan tv dok heboh pasal azam tahun baru...aku adela terpikir jap...tapi untuk 5 saat jer...


1

2

3

4

5


...ok dah...da lupe nak pikir apa pasal azam...tetiba otak tuned untuk pikir benda lain...hehehe...


...cume kalo dolu2...bile masuk kelas awal tahun...besela...cikgu mesti tanya jugak...apa azam tahun baru...masa tuh barulah muka aku pucat bagai tiada darah bila ditoreh pisau ha...jenuh aku dok pikir...apa yer azam tahun baru aku...hehehe...masa tuh mula la aku melalut auta kemain...


...azam saya tahun ni adalah untuk.......dot...dot...dot...


...ha!!!...samala seperti sekarang...hehehhe...


...hmmm...tapi aku nak jugak bagitao apa azam aku seperti yang biasa aku sebut sebelum2 ni...walaopon tak rupa azam jugak...tapi at least...ada sikit pegangan hidup yang nak diceritakan...hehhehe...


...azam aku tahun ni...


...hope this becoming year is much better than last year!!!...


...ayat artis beb!! haaa!!! korang mana nak tao...bese artis je cakap ayat camtuh kan??? bile interbiu melodi jer...tanya apa azam tahun baru...confirm artis-artis akan cakap camni...


..."azam saya tahun ni adalah supaya lebih baik dari tahun-tahun sudah"...


...gitu je jawapannye...heheh...paling kurang nak tambah...untuk buat yang terbaik dalam bidang yang diceburi...da tao da...sejak kuar perut mak sampai da besar panjang nih...da bleh hapal da ayat artis...hahaha...(nampak no dok depan tv jo kojo aku)...hahhaa....


...tapi aku ade jugak wish list dalam hidup aku...panjang...berderet...kalo korang nak baca pon mungkin da termuntah hijau nak ngabisnye...hehhehe...tuh baru wish list tuh...haaa!!! kalo list kawen tak taola...hahahhaa...


...tade apa pon yang nak diceritakan...semoga apa yang diimpikan menjadi kenyataan...lambat atau cepat...tu semua urusan Allah...kita hanya perlu berusaha untuk mencapainya... =)...


...so...apa azam tahu baru anda...sama tak ngan jawapan retis aku...hahahhaa....


...okla...got to go...


...see ya!!!...


...HaPpY NeW yeAr!!!...


...May this becoming new year bring you more joy n luck!!!...


...mmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...