....cLick! cLick! cLick!...

Monday, December 12, 2011

memori tahun akhir.......

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...merdeka!!! merdeka!!! merdeka!!!...


...wah!!! aku sudah merdeka!!!...


"...Tanggal 24 bula sebelas 2011...hari mulia hari bahagia...sambut dengan jiwa yang merdeka..."


...wah ekau!! sakan no...menyanyi bagai...haruslah beb...lima tahun sotngah eden tunggu nak nyanyi lagu ni tao..skunk baru dapat meraso eh...ehehhe....ingat masa hari pendaftaran dulu kala da nak nyanyi bagai siap kawad kaki...tapi alhamdulillah...dapat menamatkan pengajian selama lima tahun setangah ni...ko ingat kojap...lamo den tunggu ha...hahahha...


...bila da start mengarang bagai nih mula la aku merapu bagai nak tulis macam-macam...benda yang tak patut aku citer p0n da berjela-jela da kat sini...hehehhe...


...tajuk sadis bagai...memori tahun akhir...tapi citer pasal merdeka la hape la...huk3...hakimah...hakimah...kalo bab mintak penampo memang ko suke kan...hehhehe...


...actually...tajuk jer sadis bagai...bukanla aku nak bercerita sangat pasal memori-memori tahun akhir ni...kalo nak citer...bab kate nenek moyang aku...40 hari 40 malam pon tak habis...haaa!!! tuh baru memori tahun akhir...tak lagi dari zaman mula-mula jejak kaki masuk maktab tuh...kalau hitung-hitung tak taola lama mana dapat habis...heheheh....mula buat ayat poyo tahap kritikal...hehe...


...entry kali ni aku just nak share gambo-gambo yang sempat aku snap ari tuh...actually bukan aku la sebab seme gambo ada gambar aku...hahaha...gamba nih aku amik masa pagi raya pertama aidiladha ari tuh...huk3...episod sadis...tahun akhir aku beraya di perlis...tak dapet nak balik beraya kat besut...huk3...


...hape ko ingat budak obercea je leh raya kat perantauan...aku pon sama tao...hehehe...tetiba rasa jadi budak bijak lak...beraya di perantauan...wakakkaa....(seronok sambil melompat-lompat)...hahha...


...k la...da malas nak ulas panjang lebar...kang korang termuntah-muntah lak baca...ha!!!aku taknak bayor kos rawatan korang...wakakaka....okeh...meh2 kiter check it out beramai-ramai k...























...tula antara gambor-gambo melaram di pagi raya yang sempat aku share ngan korang yang tersayang ni...hehehe...actually banyak agi gambo da edit ngan penuh bersusah payahnye...hehehe...tapi bile masuk sini tetiba seme jadi cam neative...terus negative usaha keras aku selama ini...hehehhe....




...takpela...next time kalo aku rajin nak tambah lagi gambo nant aku tambah...buat masa ni da patah hati nak edit...hahahha...leh tak begitu???ngeh3... k la...masa untuk menelaah da tiba...wakakak....bukan leh caya ngan aku nih...janji palsu semenya...hahaha...




...k la...good nyte all!!! mmmmmmmuuuuuuaaaaahhhh!!!!...




...love u all guys!!!...




...+hakimahrahman+...





No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...