....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, December 31, 2011

JOZAN pon meletoop!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...salah masuk!! salah masuk!!...


...aku tak tao!! aku tak tao!!...


...ini bukan lagu aku!!...


...tak apa!! tak apa!!...


...kau nyanyi saja!! kau nyanyi saja!!...


...........................................................................


...haaa!!! mesti tetiba korang pelik kan...apsal lah tetiba aku nih cam sawan semacam jer...tetiba salah masuk lah...ini bukan lagu aku lah hape lah...ketuk dahi berkali-kali...apo kono ngan hakimah rahman ni...sumpah buang tebiat nih...hahahah...


...ok!! bukan aku yang buat tebiat k...tapi korang yang tak ikut perkembangan semasa kan...haaa!! kalo korang ikut perkembangan semasa...tengok maharaja lawak mega...mesti korang tahu apa kebendanya yang aku dok merapu meraban nih kan...hehehhe...


...ok lah...let me tell u...semua nih sebab jozan la nih..tetiba aku dapat demam jozan...hahahh...mana taknya...semalam mengekek aku gelak...tergolek2 aku haaa!!! hahaha...orang nengok pon leh reject kalo nak wat menantu...hehehehe...peace!!


...tapi seriously...lawak jozan semalam memang terbaik...memang kebabooommm!!!da lame aku tak tengok diorang on stage...bile dijemput semalam...memang sangat havoc!! memang sangat superb diorang...what to say...diorang memang sangat serasi bersama...kalo johan without zizan...tak berapa menjadi...seperti zizan without johan...ada yang tak kena rasanya...hehehe...


...congratulations jozan!!!...


...the best ever!!!...


...mmmmmmuuuuaaaaaaaahhhh!!!!...


...k la...got to go...macam da berat da mata ni...huhuhu...


...hepi new year!!! malas nak menyambut new year...hahahha...mungkin 1st time sambut new year nanti with my hubby kot tunggu bunga api malam2...baru romantik...hahha...skunk...tarraaa!! hehehe...


...love u guys!!!...


...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...