....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, April 29, 2012

oh mukabuku!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...

tetiba malam nih jejari tangan hakimahrahman kuat pulak membebel di laman kesayangan nih...hauhauhaua...tadahkanlah telinga anda wahai anda semua...heheheh...

since a few month ago...aku macam da malas skit nak bermukabuku...(walaopon berhari2 aku bukak...hahahha)...bukan kata mukabuku da boring...tapi sebab dekat home tuh da menyemak ngan isu-isu politik yang rasanya tak wajar pon nak dipostkan kat mukabuku...

ya...anda ada hak untuk bersuara...tapi rasanya seeloknya anda menggunakan medium yang sesuai untuk mengutarakan pendapat anda...kalo nak berpolitik cara baik...aku takdela kisah sangat...tapi yang aku kisah skit la kan...bile berpolitik sampai mengutuk2...mengata2...sedangkan kesahihannya tak ade pon...kadang2 rasa rimas...

sebab bagi aku...kita gunakan mukabuku nih sebagai salah satu medium untuk kita tambah kenalan...berkongsi pendapat...(yang baik2 je ea)...mencari kenalan lama...tapi bila yang ada salah guna medium bermukabuku nih...tetiba jer mukabuku menjadi satu benda yang sangat membosankan...hhuahauhau...

tak kisah kalo kita nak berkongsi pendapat...berkongsi ilmu...tapi biarlah yang elok...yang wajar... =)

sekadar pesanan ikhlas dari diri hakimahrahman yang tak sempurna ini... =)


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...