....cLick! cLick! cLick!...

Wednesday, April 11, 2012

...rindu itu pasti untuk kamu...

...Assalamualaikum (w.b.t)...

salam followers, bloggers and silent readers!!!

sudah lama blog nih tak diconteng nampaknya...huhauhauhau...bukan takat sawang yang bergayutan...anai-anai pon da mula singgah kat blog nih...huish!! sungguh hakimahrahman tak suka ngan situasi nih..huhuh...

maaf sebab da lama tak tinggal coretan kat laman kesayangan nih...bukan sengaja malas ber"blogger"...tapi komitmen sebagai seorang guru yang berdedikasi menghalang semua tuh...wahahahha...(bajet guru cemerlang gemilang terbilang)...hahhaha...

banyak sangat story yang nak share ngan u all...tapi...baru je nak update..da macam2 tugas datang bertimbun...sungguh tak suke...jeles...tak bleh tengok orang senang skit nak update blog...mula la bagi kerja yang menimbun...huh!! dislike!!

sapa cakap aku tak rindu korang yang sweet ni?? haruslah aku rindu korang ketat2!! rindu yang amat nak berceloteh ngan korang...hah!! mesti korang nak tao kan cter skolah baru n anak-anak murid baru aku yang ok tak ok la ngan aku...hahahha...banyak aku nak story...tapi...nanti...next episode k!! =)

untuk episod hari nih...dia macam sentap sketla..aku tak taola korang sentap tak bile baca...tapi aku tersentap bile baca message yang sangat menyentuh kolbu aku nih...huhuhuh...aku nak share sangat ngan korang semua...sebab...aku bangga ade the very bestfren like her...huhuuhuh...

message nih aku dapat dari my very da beloved bestfren sarah...let's check it out...

Let me talk in english tonight..hehe..
everytime when i heard beribu sesalan, i can't stop to think about you..
the memories in perlis with you keep remaining in my mind..
i miss the time we has spent together back in perlis..
how i wish you'll be here with me..
even we are miles apart, you are always in my heart =)

masa aku dapat msg tacing nih...aku tengah giat menanda buku bm anak-anak murid aku...(harap maklum...aku bukan lagi cikgu muzik...tapi cikgu bm yang versatile)...huhuu...tetiba jer bila aku baca message nih...trus meleleh bagai air mata aku...huk3!! tacing betol ko sarah pada malam2 yang syahdu yang amat ni...dah la aku tengah tacing nak alik umah..ko macam tao2 je kan aku tengah rindu gile ngan ko n paan...huhuhuhu... ='(

bile baca je msg nih...terus aku teringat perlis...waaa!!! nak alik perlis!! nak jupe diorang berdua yang best sangat tuh...(plus my lovely kekasih hati mohdsofimokhtar)...daripada air mata yang meleleh skit terus jadi bengkak biji mata aku...terus risau...macam mana nak gi sekolah sok ngan mata yang bengkak bagai nih...huuhuhuhu...

to my dearest SITI SARAH BINTI MOHD NASIR....

thanks for the message...aku rindu sangat2 ngan mu sarah...even mu jauh sangat ngan aku...nak jupe pon susah sangat...tapi aku tak penah lupa kat mu sarah...aku slaloo ingat semua benda kita buat sama2...even kita baru sangat lagi jadi betol2 rapat...even masa kat perlis...kite betul2 rapat berdua bile kite praktikum sama2...how i miss that moment i spent with you so much sayang!!! aku rindu sangat nak culik mu macam dulu2...sampai muka mu merah gile marah aku...hahahhaha...aku rindu nak antar mu naik bas...nak amik mu kat stesen bas...nak gaduh ngan mu!! tuh benda yang paling aku rindu nak buat ngan mu...hahahaha....even kite penah buat keje gile berdua...abih je makan tengahari...pergi padang besar sama2...even duit tade dalam poket...tapi...kite tetap pegi cuci mata kat sana...or...beli kerepek batang keladi faveret mu...hahahhaa...aku rindu jugak nak tengok mu cari lagu sedetik lebih faveret mu dalam mp3 aku...hahahha...ceh!!! mu siap hafal lagi no bape lagu tuh..nyampah aku...nasib bek aku tak buang lagu tuh dari mp3 aku sebab aku syg ke mu!! hahahaha....aku rindu jugak nak dengar halusinasi mu ngan mr.silau mu...ish!!!sakit telinga aku dengar masa praktikal dulu...tapi aku gagahkan jugak hati aku nak dengar...sebab aku tao mu kental nak bercerita ngan aku..jadi...aku terpaksa jugak aku menggagahkan telinga aku yang da kebas da untuk dengar cite mu...huhuuuhu...banyak benda aku rindu nak buat alik ngan mu sarah...gi makan bakar2 malam2 ngan mu kat atas batu kat kole perlis ngan mu...gi makan kat didapur ibuku...makan kat d'irfan...kat kedai sup..(tengok bola sampai aku tak habis makan...tapi sebab mu ada...habis jugakla makanan aku dikebas oleh mu..hahhaah)...makan ayam reni n roti canai telur ngan mu n mr.kekasih hati aku...gi tengok harry potter ngan mu kat jitra...stadi ngan mu...wat assignment kissm ngan mu..tido ngan mu...gi pasar tani pagi ngan mu...semua benda aku buat ngan mu!! aku rindu sangat...even kite spent masa sama2 hanya setahun...tapi banyak sangat benda kita sempat buat sama2!! aku sayang mu sangat2 sarah!!!

to my dearest NOOR FARHANA BINTI ADNAN...

anda sahabat terbaik saya!!!u're my sister...u're my bestfren...and u're my everything...huhuhuhu...kita kenal da lama...dari semester satu foundation lagi kite memang da rapat sama2...banyak sangat benda kita buat sama2...terlalu banyak..nak sebut pon semput eh!! hahahaha...yang semestinya saya rindu nak bergoyang duyu ngan anda sayang!!! rindu nak makan tengahari sama2!! rindu nak tido atas katil anda yang banyak sangat aura tuh...hahahha...rindu nak layan suju sama2...rindu nak makan petang ngan anda sayang...yang pasti...saya rindu nak usha mamat2 hensem ngan anda kat banda kangaq yang tak sebesar mana tuh..hahhahaa....rindu jugak nak bukak pose n sahur ngan anda sayang...kita slaloo share semua benda sama2 kan sayang...even masa saya mula2 nak kapel dulu...anda orang pertama yang tahu kan sayang...huhuhuh...i miss u like crazy dear...ridu nak stadi sama2...huhuhu..rindu nak dengar anda panggil 'mama!!'..hahhaha...da lama jugak kita tak lukis famili tree kita sama2...hahhaha...sampai boleh reka skrip macam2...oh!! bagusnya mama nak amik ati menantunya yang da patah hati ngan seme anak2 mama...hahahha...rindu nak make over banyak2 kali...rindu sangat nak buat semua tuh...kite suka layan lagu2 gile sama2...singkong dan keju...and sampai skunk saya still ingat semua step yang anda narikan depan saya...hahahha...lagu maramaramara...bukan superstar...huhuhu...too much we share together...balik besut sama2 nak kete kecik saya yang bewarna maroon tuh...ahahhaaha...n anda tidak tido sepanjang perjalanan balik untuk teman saya drive...saya terharu n sayang anda sangat2!!gi bazar ramadhan sama2 kan sayang...hahahha...kalo pegi umah anda...mesti seme orang jeles...sebab anda menantu saya yang hebat...hahahhaha...and...paling tak dapat dilupakan...juwai!!!!!!!! (anda paham2 sendiri k!!)...hahahahhaa....kita buka pose sama2 kat pokok tui kan dear...makan bakar2 kat kole perlis...pergi cari crocs yang cantik n selendang kat pasar malam kangaq sama2...disebabkan anda, saya dapat satu crocs yang cantik sangat n sampai skunk akan kemana2 ngan croc tuh!!!hehehhe...kite share banyak benda yang sama...dulu...kasut kuliah kita sama...ingat lagi...hahahhaa...suka sangat sebab kita ada sepasang kasut yang sama...heheheh...terlalu banyak nak tulis sayang...terlalu banyak...huhuuh....banyak lagi yang tak tertulis...tapi...saya tahu yang paan ingat semua tuh kan???hehehhee...

walaupun kita da jauh sangat2...tapi korang tetap dihati aku sampai bile2...takkan ada orang yang dapat ganti tempat kalian di hati aku...paan, kimah n sarah will awaiz togehter for the rest of my life...even...kalo apa2 jadi pada aku...aku just nak korang tao yang aku sayang korang sangat2...n korang adalah sahabat terbaik aku sehayat ini...sayang korang ketat2!!! mmmmmmuuuuuuaaaaaaaahhhhh3!!! lov n miss u so much!!!

...hargailah seseorang yang pernah menjadi yang terbaik untuk diri kamu... =)

...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...