....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, April 29, 2012

woot!! woot!! seperti chipsmore.... =p

...Assalamualaikum (w.b.t)...

hallo!! hallo!!

morning!!

setelah sekelian lama tak ngepost di blog kesayangan hamba nih...tetiba malam nih hakimahrahman muncul alik...huahuahua...sungguh diriku seperti chipsmore..huahauhau...

ada blogger kata...kalo anda tak sempat post ape2 kat blog...anda tak perlu minta maaf ngan followers anda...tp...bagi aku...it's totally wrong...

perlu mitak maaf kerna aku da buat followers kesayanganku lama menunggu entry seterusnya...

maaf...

maaf...

maaf...

dan untuk kesekian kalinya....

maaf....

sungguh aku tak sempat untuk update satu entry sehari...komitmen kerja yang menghalag semua tuh...walaopon da berusaha install blog kat hs kesayangan hamba...tapi masih tak sempat...huhuhu...(kuciwa ngan diri sendiri ='()...i'Allah aku akan berusaha untu mengepost seberapa banyak mungkin...i'Allah...

pliss jangan jemu menunggu...sebab..

aku sayang korang ketat2!!!


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...