....cLick! cLick! cLick!...

Monday, April 11, 2011

...aku pompuan kuat cemburu... :-P

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...mood nak ngedat ngan blog tengah berkobar2 skunk ni walaopon aku kat skolah...
...huahuahua...
...tak tao knape but since semalam lagi memang mengalami tahap moral down yang sangat hebat...
...ish2...kesiankan...


...jadi...untuk nekkan balik moral yang tak bape nak nek lagi meter die skunk...
...rasenye ngedate ngan Mr.Blog leh hilangkan tension sket kot...
...that's why aku sayang gile sama Mr.Blog ni...
...huhuhu...
...terase ari ni cam nak menconteng pasal isu cemburu buta...


...sebab...


...dulu...aku memang seorang pompuan yang kuat jeles...padahal pakwe depan mata...tapi tak tao knape jadi jeles...is it because i love him so much????...dulu...skunk da tak...huhuh...aku admit memang aku kuat jeles la sampai kitorang slaloo gakla gaduh...hahhaa...tapi mase tuh 1st kapel dulu...rase takleh terima ble die borak ngan orang len tapi tak borak ngan aku...bodohkan aku...hahaha...bodoh sebab ari2 aku cal die...tapi still nak jeles...ape teruk punye perempuan kan...hahaha...


...tapi...


...tu dulu...zaman dulu...skunk aku da bese da...sebelum clash...ngan sape die nak borak pon borakla...ade mak kisah???...tapi ade la certain2 pompuan yang aku tekleh tengok bile die borak...


...sebab...


...die penah suke pompuan tuh...so...aku takleh tengok die borak ngan orang yang die penah suka...normalla kan sebagai seorang pompuan..yes...aku rase tergugat...sebab...die suke pompuan tuh dulu baru aku...hahahha....logikkan????leh terima akal kan???
...hahaha...


...tapi...


...bile isu cemburu nih jadi topik hot kami...aku mula berubah...lambat sangat ambil masa untuk berubah...tapi aku try giler2...sabarkan diri aku...lame2 aku boleh...aku da tak kisah die nak borak nga sape atao buat ape...


...sebab...


...die tak penah kisah aku borak ngan sape or aku buat ape...huhuhu...rase tak disayangi di situ...hahahaha....tapi biole aku da mula berubah...die plak berubah...hahhaha...naseb badan...mungkin Allah nak tunjuk kot kat aku yang die bukan untuk aku or DIA nak uji aku...skunk pon aku ngan die da tade pape...so...no need for jealousy...


...SAY NO TO JEALOUSY!!!!!.... :-P


...satu jer cara kalo korang nak kawal diri korang dari mengalami tahap jealousy yang maha hebat...


...TRUST HIM / HER...


...kalo kiter percaya pasangan kiter...i'Allah tade sebab untuk kite rase jeles sebab hal yang remeh jer...


...wah!!!...pandai ko cakap...padahal ko pon ngah jeles skunk...(monolog dalaman)...hahaha...


...dengan siapakah???...
...ntahla...sebab tade yang sudi ngan aku...
...so jeles ngan diri sendiri sebab kawan2 aku sedang berbahagia bersama pasangan masing2...
...jeles sangat2 ok...
...harap maklum...


... :-P ...


...kesimpulannya...
...trust pasangan anda...so anda takkan ade rase nak cemburu buta...
...sket2 boley la kan...
...hahahhaa...


....okeyh...
...jom kite check it out gambor diri aku berpoyos-poyos di petang hari sebelum kuar berjalan2...
...mao nengok scroll bawah...
...kalo takmo tengok...korang stop sampai sini jer...
...hahaha....






...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...