....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, April 30, 2011

...da BesT fRoM da FarM!!!...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...tajuk entry kat atas tade kaitan ngan susu lembu or kambing or ape2 yang seangkatan dengannye...hak3...
...but entry nih berkaitan ngan geng praktikum aku yang terbaik dari ladang!!!....
...untuk praktikum fasa 3 nih...seme yang aku dapat terbaik dari ladang (moto untuk entry ni k!!...hak3)....dari aspek skool...student...makanan (paling utama..hahaha)...lecturer...and paling terbaik dari ladang ialah geng2 praktikum aku...



...farhana @ paan...sarah...yana @ mekna...kak yuna...abg harun...abg sepul...




...diorang nih sangat2 best...ari2 aku ceria ngan gelak tawa dari diorang jer...setiap masa...pantang berkumpul...gossiping...hahhaa...pastu mula ketawa berdekah2 macam pontianak sampai lupe diri...siap cair make-up (walaopon tade sebenarnya) akibat ketawa sampai kuar air mata...ari2 bergaduh...kalo sampai skolah tuh pkul 7.20...pukul 7.20 tula gelanggang wrestling da bukak...bukan bergaduh sebab ape pon...mengutuk sesama sendiri...aku kutuk ko...ko kutuk aku alik...last2 ketawa sampai pecah usus...hahhaha...


...pantang berkumpul kat meja...mula la cari pasal...pasal student pon nak bergaduh...masing2 sibuk ngan halusinasi masing2...bile ade yang mula berhalusinasi...yang len mula la mengutuk...hahahhaa...tade keje...hahaha...tuh baru bab student...tak citer agi bab berhalusinasi ngan cikgu2 lelaki kat skolah tuh...lagi parah...lagi2 bile si sarah bersuara...tuh memang tahap kritikal halusinasi die...skunk kak yuna pon da blaja ngan si sarah nih berhalusinasi...memang mengalami tahap angau yang melampao betolla...hahahaha....


...aku n farhana lak suke berhalusinasi ngan student2...hahaha...besela...mama ngan menantunye...memang banyak benda yang kene share...hahaha...diorang nih jahat...suke dengki ngan aku...bile aku da bukak mulut sal skandal2 aku...memang teruk ar aku kene pangkah...hahaha....tak sempat nak bals...macam bullet train aku kene kate...lagi2 ngan sarah...farhana takley kate aku...(walopon kadang2 die kate gak)...sebab aku mama die...aku leh hasut seme anak2 aku...hahahahha....berhalusinasi lagi...hahahha...tugas yana @ mekna lak...menjadi pendengar yang setia...back up sarah...tensi tolla...hahahhaha...abg harun n abg sepul hanya mampu mendegar and bersenyum...hahaha....
...bile ingat balik kenangan lame...hari2 bergaduh...7 jam kat skolah...belom tentu sejam kami berdamai...yang selebihnya...gaduh, gaduh and gaduh...da abis gaduh...gelak, gelak, gelak sampai semput and berpeluh2...hahahah...rindunye kat geng2 praktikum nih...pasni bile da masuk maktab...mane de nak gaduh da...mane de nak gosip2 da...rindunye...sehari tak bergaduh ngan diorang nih...memang tak lengkap ar idup...huk3...even kak yuna yang baru kenal tu pon da jadi close tahap gile2...apatah lagi yang diorang nih yang da lame knal nih...lagila...huhuuhuhu....


...even...kami slaloo sangat spend time mase same2...makan kuala perlis...makan steamboat...makan kfc...makan bakar2...seme2 tuh buat ngan geng2 praktikum...kami da tade rase maloo bile kami gelak macam pontianak bile sme orang pandang kami...as long as kami jadi diri kami sendiri...
...pasni...aku akan menjadi sangat2 rindu ngan diorang2 nih...rindu nak dengar seme nih...




"...mamo kimah!! mamo kimah!! mamo kimah!!..."




(hasil usaha mereka mendidik hani)





..."ibu saroh!!! ibu saroh!!! ibu saroh!!!"....




..."joanna!! joanna!! joanna!!!"...




..."yano cbt!! yano cbt!! yano cbt!!"...
 



..."daddy...mommy boo...mommy...daddy boo!!"...





..."sarah...nanti suh die dok blakang gol kiter...silau sket...leh skoloh kite menang"...





..."sKj...boleh!!!! sKj....boleh!!!!"....






...seyesly aku akan rindu seme tuh...sunyinye idup aku tanpa gelak tawa dari diorang seme nih...sunyi sesangat...pakwe da tade...da tak tao katne nak ilangkan kesunyian bile da alik maktab nanti...huk3...seyesly...mereka seme adalah geng praktikum yang terbaik dari ladang!!! mereka buat aku lupa semua kelukaan and semua penderitaan n kesedihan...mereka buat aku bangun berdiri dengan gagahnya...mereka pimpin aku untuk berjalan...mereka ceriakan hari2ku dengan gelanggang wrestling mereka...dengan cerita2 halusinasi mereka...and dengan gelak tawa mereka...seyesly...diorang menjadi insan yang sangat bermakna dalam idup aku...


...macam mane idup aku pasni tanpa korang...sedeynye bile kene ingat yang kite susah da nak berkumpul macam yang kiter slaloo buat masa kiter praktikum same2 tuh...sedey sangat bile pikir pagi2 lagi aku da takley nak gaduh2 ngan korang...takley nak gelak2 sampai pecah usus ngan korang...takley nak berhalusinasi ngan korang....sedeynye...huk :'(...


...aku tak kisah kalo ade orang nak kate tentang kiter...orang nak kate kiter slaloo sangat spend masa sama2...nak tunjuk bagus ke bile slaloo jadi juruletih untuk skolah...kite bajet kite geng praktikum paling mantop...aku tak kesah...as long as kiter buat seme tuh sebab kite ikhlas...sebab kite enjoy...bukan sebab kite nak tunjuk2 kat diorang...


...seyesly i tell u...aku tak penah rase malas nak pegi skolah...aku tak penah kesah kene bangun awal2 pagi...aku tak penah kesah kene pegi skolah masa jalan kene suluh ngan lampu jalan agi...even balik skolah pon lampu jalan da buka alik...aku tak penah nak kesah ngan seme tuh...sebab korang seme..aku seronok nak gi skolah pagi2...aku seronok nak jupe korang setiap hari...sebab...bile aku ngan korang...aku jadi diri aku yang sebenar...korang tak penah amik ati ngan mulut aku yang puaka nih...korang tak penah kesah bile kene kutuk macam2...malah kite gelak same2..kite pecah usus same2...
...sumpah aku seronok dapat geng praktikum cam korang seme...korang seme memang masuk air gle2!!!...aku seronok sangat...



...hopefully pasni kite leh enjoy same2 agi...lepak same2...gelak same2...wrestling same2...berhalusinasi same2...hopefully...just waiting for the day to come... (",)...



...kat bawah ni aku nak share gambar kami bergumbira bersame2...jangan jeles ngan kami k....hak3...


...check it out darlingsss!!!!!!!!....

















...thanks untuk seme kenangan yang korang seme da bagi kat aku...thanks sangat2...maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki atas seme kesalahan aku...atas kepuakaan aku...atas penderaan mental yang aku bagi kat korang...and untuk segalanya2...thanks alot darlings!!!!...and thanks sebab korang sentiasa ade masa aku menangis and tertawa...really thanks and really appreciate it!!!!aku heart korang sangat2!!!
...mmmmmuuuuuuuaaaaahhhhh!!!!!!!!!!!!....


...actually...banyak agi gambar nak upload...tapi cam besela...gambo seme ngan org len...so...tunggu aku kumpul lu seme gambar...then aku upload agi k...hak3...so many things to share...tunggu k....


...thanks for reading da entry darlingssss!!!!!!!....


...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...