....cLick! cLick! cLick!...

Friday, January 6, 2012

saya yang bernama graduan....

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...sedar tak sedar...pejam celik pejam celik...aku da abis pengajian selama 5 tahun setengah di IPG Kampus Perlis...mak aiii....lama sunggoh masa untuk belajar tuh...huhuhu...

..da tade da episod masuk kuliah kuar kuliah...pergi gerko...wat assignment...stadi exam sampai tak tido malam...jamming kat studio atas dewan...latihan koir sampai nak tercabut anak tekak...amali muzik yang sungguh memenatkan...(aku yang malas pektis)...praktikum yang sangat awesome ngan kawan2 yang best n kanak-kanak yang comel...berpanas kat tengah padang...ponteng latihan umah sukan...kuar berjimba-jimba ngan kengkawan...melawat kawasan padang besar sambil kosongkan poket...hahaha

...wahh!!! terasa cepat benor masa berlalu...terasa baru je melangkah ke dewan indera kayangan untuk mendaftar...(pengalaman kene tengking ngan abg poyo...sumpah aku tak lupe!!)...tup!! tup!! da abis da masa pengajian...

...dan aku kini bakal bergelar seorang graduan...alhamdulillah...selama 5 tahun setengah memerah keringat di bumi perlis...segulung ijazah perguruan menjadi saksi...amin...

...sumpah aku tak tipu...lama sangat masa yang diambil untuk bergelar seorang graduan nih...dulu...sangat2 jeles ngan member2 yang dah konvo tuh...sumpah aku jeles giler...tertunggu-tunggu...bile la plak turn aku nak konvo nih...hahhaa...dan akhirnya...alhamdulillah...


...mr.kekasih hati saya seorang graduan!!! =)

...miss hakimahrahman da besar...da jadi graduan!!! =)


...semoga terus kekal berbakti sebagai seorang pendidik yang disenangi dan dihormati...amin... =)

...tetiba terasa rindu untuk menjadi seorang mahasiswa balik...and...lepas nih da tak dengar da perkataan bakal cikgu...i'Allah akan dipanggil...

...cikgu hakimah...

...tambah sikit belakang...yang vogue dan menawan... =p

...excited nak posting...wahh!! ye kah?? heheh...


...mmmuuuuaaahhh!!!...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...