....cLick! cLick! cLick!...

Monday, January 3, 2011

...bErkeCaMUk!!!...

...ari ni ati sangat sedey...terluka sangat...macam nak pecah dada tahan sebak...huk3...

...okeyh...apa perasaan korang bila orang yang kite sayang cakap..."woi...tak reti bahasa ke???"...sedey tak...sedey kan...macam nak bunuh diri rase...(T_T)

...awak...

...saya bukan binatang yang boleh awak cakap tak paham bahasa....

...saya bukan sampah yang boleh awak sepak sesuka ati awak...

...hati saya bukan buah yang boleh awak toreh sesuka hati awak...

...air mata saya bukan percuma yang boleh awak buat saya nangis selalu...

...saya tao saya jahat...saya bukan yang terbaik...tapi saya da cukup jadi yang terbaik dalam diri awak...saya da korbankan semuanya untuk jaga perasaan awak...untuk tatang hati awak bagai minyak yang penuh...saya tak mintak saya dilayan seperti seorang puteri raja...cukuplah sekadar seorang teman berkongsi suka dan duka...teman yang istimewa...saya tak mintak lebih awak...saya jijik ke awak???

...awak...awak cakap awak nak tunjuk kat orang yang kita professional...awak nak hiburkan saya dalam kelas...awak nak mula balik ngan saya...awak nak tawan balik saya...awak tak kasi saya cari orang lain...

...tapi...

...bila saya msg awak...semua awak tak reply...awak tak tegur saya dalam kelas...awak kata ade masa kite boleh makan sama2...

...tapi...

...bila saya tanye awak elok2...kenapa awak cakap saya tak paham bahasa...saya A1 tao bM mase SPM...tak cukup ke nak tunjuk kat awak yang saya paham bahasa...

...tapi...

...kenape semalam awak janji lain...ari ni awak buat lain...

...apa dosa saya????...


...apa salah saya???...


...saya jijik ke pandangan mata awak???...


...awak...


...hadiah besday awak seme saya da siapkan...saya siap buat invitation kad lagi untuk awak...tapi kenapa awak sia-siakan pengorbanan saya???kenapa awak buat saya macam sampah???...awak tao...dua bulan saya amik masa untuk siapkan adiah besday awak...saya nak ia jadi adiah yang paling best + romantik...

...tapi...

...awak nak tengok ke adiah tuh???...


...awak nak simpan ke adiah tuh???...


...saya takot kalau adiah tuh sejijik saya...awak tak sudi nak pegang...awak tak sudi nak tengok...kalo awak tak suka...awak buang ea...saya tak kisah...sebab semua tuh tak bagi apa-apa makna dalam idup awak...saya tao sape saya...selalu nyusahkan idup awak...tak penah buat awak bahagia...saya mintak maaf...

...even...blog nih saya siapkan untuk awak...adiah besday awak...saya nak awak yang publish blog ni kat facebook...tapi saya tao...seme tuh takkan berlaku...saya hanyalah perempuan yang bertepuk sebelah tangan jer...awak tak penah bukak blog nih...awak tak penahbace blog ni...padahal...semua entry dalam blog nih saya tulis pasal awak...saya sebut pasal awak...tapi saya tao...saya jer terhegeh-hegeh...

...saya mintak maaf...tapi hati saya sakit sangat...hati saya terluka sangat...saya da takleh nak simpan semua ni...saya mintak maaf...

...tapi...

...awak kene tao...sayang saya kat awak tak penah berubah...akan selama-lamanya sama...

...thanks to the blogspot sebab bagi saya tempat untuk luahkan perasaan yang dah hampir hancur ni...thanks...

...+kImOPi+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...