....cLick! cLick! cLick!...

Tuesday, January 11, 2011

...kAuNSeLOr TaK bErTaULiaH...

...nih +kImOPi+ nak story sket pasal dua orang kaunselor yang tak bertauliah yang bajet diorang bagus + hebat + banyak pengalaman...poyo seh!!!!!!...


...bukanlah nak story sangat...sekadar nak lepaskan geram + marah ngan perangai n sikap dua orang nih...suke no ngapi2 orang...okeyh...due orang ni memang agak rapat la ngan DIE...leh tak nak katekan yang dua orang mamat ih memang rapat gile ngan die????...


...yang timbul masalah kat sini bukan sebab diorang rapat...tapi sebab die suke no nak ngapi2 + nak simbah minyak kat bara...memang "lighter" la...warghhhhh!!!!!...tensen k!!!!!!


...+kImOPi+ tao yang diorang nih ade citer + hasut sket2 die sal +kImOPi+...+kImOPi+ tao +kImOPi+ jahat...tapi...

...kalo ko tak kenal aku...ko tak yah nak judge aku bile ko dengar citer sebelah pihak jer beb...memang kalo orang tengah marah, orang akan citer macam2...aku tak cakap "die", orang yang paling aku sayang tuh burukkan aku...aku percaya die...tapi...bile ko dok sibuk ngapi2 die macam2...die pon mula ar ikut cakap ko...tapi masalahnye...ko tao ke apa berlaku...ko judge aku ikut pandangan mata ko + logik ko + apa yang ko rase...adil ke bagi aku bile ko buat macam tu hah????....weh...ko tak payah ar nak bawak mulut kat orang len (saper2 ar) pasal aku...sampai orang nak pandang aku slack...cukup ar ngan pandangan mata korang yang tengok aku cam aku nih pompuan murah + tade harga diri...tak payah nak burukkan aku weh...aku tao aku teruk + jahat + buruk...tapi layak ke ko nak kritik aku???...layak ke ko nak judge aku sampaikan sebar citer2 buruk pasal aku???...sape ko???...bestfren aku ker yang tao seme pasal diri aku...weh...plizla...aku da penat ngan seme nih...aku da penat nangis...aku da penat...kalo ko tak tao...ko bek senyap...aku pon banyak citer pasal ko...tapi aku bukan posmen yang bawak mulut pasal orang...both of u...u better watch out k!!!!!...


...sowila +kImOPi+ ter"emo" melebih plak kat blog nih...bukan ape...sakit ati sangat2...bile tak dapat nak lepas kat orang len...blogla yang menjadi mangsa...+kImOPi+ bukan jenis orang yang gi sound depan2...cukupla luah kat blakang jer...cet!!!...cakap berapi...tapi kat blakang jer...huahauhua...ade mak kesah??...hahaa....


...awak...tolong ea pesan ngan kawan2 kesayangan awak tuh...tak payahla nak amik tao pasal kiter sangat...tak payahla nak jadi kaunselor yang tak bertauliah...diorang tak layak pon...cakap diorang jugak...da2 la jaja cite saya sampaikan lecturer pon tao...malu saya...sedey k...cakap die...saya pompuan yang ade maruah...jangan ingat saya "hati kering"...terima kasih sayang!!!!!!!....saya sayang awak sangat2....


...thanx kepada yang support +kImOPi+... (",)


...+kImOPi+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...