....cLick! cLick! cLick!...

Tuesday, January 25, 2011

OMG!!!

...topik kiter dipetang yang rambang nih sementara menunggu waktu maghrib menjelma...hhuauaua....

...OMG!!!....which is stands for "Oh My God!!!"....

...seyesly korang perasan tak yang rakyat Malaysia skunk ade habit baru dimana mereka akan melopongkan dan memuncungkan sedikit mulut mereka and said "OMG!!!!"...

...okeyh darlingss...kat sini +kImOPi+ mao share sket ayat2 yang bese mereka2 ini guna with the "OMG!!!" in front of it....check it out yo!!!....

OMG!!!! seyes baju minah tuh cantik giler!!!

OMG!!! seyes pakwe die ensem!!! jeles seyh!!!
OMG!!! heels minah tuh same ngan heels aku seyh!!!


OMG!!! duit aku da tade...cane nak makan nih!!!!
OMG!!! OMG!!!! aku da dapat no fon mamat kacak tuh!!!!

OMG!!! klas sampai petang...bile nak tido....
OMG!!! elaun da msuk!!!!joli sakan seyh...


...tula antara ayat2 yang bese +kImOPi+ dengar...hahhaa...kadang2 lawak gak coz seme OMG tuh sebab puji baju, pakwe, heels, or anything bout org len...or sebab tension...why not kalo kiter change OMG tuh jadi cani....check it out yo!!!!....


OMG!!!! aku cantik seyh ari nih!!!

OMG!!!! aku rase baju aku paling hot dalam klass nih..

OMG!!! OMG!!!! pakwe aku ensem abis...tak sia2 aku dapat die...

OMG!!!! rase cam celik akal bile dapat jawab soalan tadi...

OMG!!!! mamat kacak tuh nengok aku....aku cantik ker???

OMG!!! mamat tuh mintak no fon aku seyh....


...hahaaha...tak salahkan kalo kite nak puji diri sendiri..sapela lagi nak puji kiter kalo bukan diri sendiri...ye dop???..hahaha....sometimes...puji diri sendiri nih akan meningkatkan rase keyakinan yang ade dalam diri kiter...at least...tadela rase rendah diri bile berjalan ngan minah2 cantik + hot...hahahah...

...so...pesan +kImOPi+ ...gunakanlah da word "OMG!!!" tuh untuk diri kite sendiri...at least...we know how to appreciate our ownself... =)

...+kImOPi+ ...  

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...