....cLick! cLick! cLick!...

Friday, January 7, 2011

sEgMeN : mErAPu....

...akibat melayan keboringan yang berada di tahap maksima...jadi...+kImOPi+ amik keputusan untuk merapu dalam blog yang disayangi nih....kwang3x...

...okeyh...ape yang nak dirapukan pon +kImOPi+ tak tao...yang pasti +kImOPi+ tersangatla boring skunk nih...okeyh...kalo dulu...waktu2 macam nih...tadenye +kImOPi+nak online k...waktu2 macam nilah waktu +kImOPi+ berdating bersama +MR.aWaK+...(ehem2...segan disitu)...hahahaha...


...waaa....+kImOPi+ rindu bangat sama die...rindu yang amat tao...tapi tak taola cane kesudahan hubungan kitorang nih...kalo dulu...abih je makan...mula meronda sekitar perlis u...buat perabih minyak kete...sambil2 tuh kitorang share problem...macam2 la yang kitorang borakkan....ngutuk diri masing2...yela..masing2 ade kekurangan kan...hahaha...jadi...itula senjata kami...hahahha...seronok...sampai rase nak hempuk je kepala die bile kene laser...hahaha....


...bile time exam lak...selalu kitorang stadi same2 kat tAsIk mElaTi...jeng3...tu la tempat kami mendapatkan ilham + semangat kami untuk stadi...(semangatla sangat)...hahaha...yela...mane taknye...die syik curi2 tdo jer...hahhaha...kadang2 tAsIk mElaTi nih jadi tempat kitorang buat ABM tok praktikum gak...tao ngak ABM tuh menatang ape?????heheheh...okeyh...ABM tuh stand for Alat Bantu Mengajar...alaaaa...yang cikgu korang dok gune dolu2 mase ngajar korang tuh....hehehe....tulah mendenye...heheheh...


...hmmm...kadang2 +kImOPi+ ingat gak bile die tengah mengalami ketakutan...adelah mende yang dia takutkan...and...+kImOPi+ tak anggap benda tuh kelemahan...tapi +kImOPi+ anggap benda tuh adelah keistimewaan die...sebab...tade orang yang ade ketakutan yang macam die ade...and...i'm really2 happy coz masa die tengah takut + panik tuh...+kImOPi+ ade ngan die tok salurkan kekuatan +kImOPi+ kat die...+kImOPi+ tak taola benda tuh membantu tak...tapi +kImOPi+ harap yang die akan ingat apa yang +kImOPi+ buat...


...waaaa...seriously...+kImOPi+ rindu sangat2 kat die...even +sI mERaH hAti+ pon rindu bebenor ngan die...rindu nak suh die bawak...huk3...+kImOPi+ sedey...kalo tak...mesti macam2 kitorang ngah merapu skunk sambil makan...huk3...


...i miss u like crazy!!!!!!!!....


...+mR.aWaK+...


...kalo awak tengok saya hepi dalam kelas...saya gelak macam orang gile sampai kuar air mata...awak jangan ingat saya hepi ngan apa yang berlaku....awak jangan ingat saya tak perlukan awak...saya sentiasa perlukan awak....rindukan awak...sayangkan awak...cintakan awak...kalo saya tak msg awak...awak jangan ingat saya tak sayang awak...saya tak msg awak sebab saya tak nakla awak cakap saya pompuan tak paham bahasa...menanah tao ati saya...sedey sangat...tapi skunk tak da...hehehe...sebab awak segala-galanya dalam idup saya sayang....awak....saya still tunggu awak tunaikan apa yang awak cakap kat saya...untuk kawan balik...kenal balik...mula balik ngan saya...kawan balik ngan saya...kapel balik ngan saya...saya tunggu seme tuh sayang...saya nak seme tuh jadi kenyataan...hope fully sayang...if GOD wills...really2 hope that will happened one day...awak...saya selalu tunggu awak msg saya ajak kuar makan...(perah santan k!!)...hahaha...tapi naluri jer sayang...ehhehee....takpe...sayang...i'll wait for u!!!!!!!!!!!!!!!!!
love u really deeply much!!!!!!!!!!!]
miss u like crazy!!!!!!!!

...+kImOPi+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...