....cLick! cLick! cLick!...

Friday, January 14, 2011

...:: oFF mOoD ::...

...riang gumbira dalam hati...weee wit!!!!!... =p...

...wassuPp??...

...actually start kul 4 semalam +kImOPi+ dengan rasminya telah meng"OFF" kan hubungan +kImOPi+ ngan +mR.sTreSs+...no more stress k...huahuahuah... =P


...sangat2 gumbira dan teruja bile da berpisah ngan cik strees nih...yola...penat tao perasaan nak pikir...menggeletar badan tahan stress...and...at last...we are officially "OFF"...hahaha...


...okeyh dear frenzzz...cane kite leh buat untuk hilangkan stress???...


...let's karok!!!...yeah!!!...

...sangat seronok + teruja + happy + giler + sakit tekak karok di pusat karok o yeah nih... 1 jam 12 hinggit jo...2 mic...selesa...sejuk...waa...sewonok...amik ko...seme lagu +kImOPi+ bantai nyanyi..yang tak tao melodi pon buat2 tao jer...hahaha...i loike!!!!!...best...really best...tak tao cane nak describe...sebab bile +kImOPi+ kuar jer dari bilik karok tuh, +kImOPi+ rase ringan kepala...rase seronok...rase cam tade da beban kat bahu +kImOPi+...i love it so much!!!!!!!!....

...to dearest fwenz...+LiA+, +yAna+ and +eJa+...  

thanks weh...next time kite karok agi k...
waa...aku teruja + sewonok...
hahaha...
then...
korang buat aku rase yang aku nih disayangi...
and korang buat aku rase yang korang sentiasa ade ngan aku...
thanks sebab percaya aku weh...
aku sayang korang so much so much la... 
two thumbs up!!
mmuaah!!!
 i lap u all...
=p

...+kImOPi+... 

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...