....cLick! cLick! cLick!...

Friday, June 15, 2012

Gelaran yang diiktiraf....... =p

...Assalamualaikum (w.b.t)...

tweet!! tweet!!

hamboih!!! time tak nyempat...beranak pinak dak anai-anai buat kenduri kesyukuran kat page nih...tapi time nyempat...tak sempat nak semekom...da bertubi-tubi post yang keluar... =p

time SAPS berlari seperti arnab ni lah aku sempat nak mengomel barang sebutir dua...cuba kalo SAPS kalahkan kura-kura...tadela sempat aku nak sapu bahan kenduri anai-anai kat page aku nih...hehhehe....

oh!! mengarut lagi...cubit kuat2 baru tao!! 

tajuk yang tak segah mana...tapi aku suka...sebab..... 

jeng!!

jeng!!

jeng!!

OMG!!! hobi n kegilaan aku sejak dulu sampai sekarang telah diiktiraf dengan rasminya...hehehhe...nak tao??? tutup mata dulu...tunggu aku kira sampai 10 baru korang bukak k....sedia...

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

nak tao???

yeay!!!ade budak panggil aku cikgu gelang!!! hahaha...penat tao aku pakai gelang merata berjalan sejak dok maktab dulu lagi...baru sekarang aku dapat pengiktirafan tuh...bukan senang tao nak dapat...aku je satu-satunya yang dapat gelaran tuh kat skolah tuh...hahaha...

seronok tuh tadela seronok sangat...tapi rasa dihargai...at least...diorang nih jenis yang memerhati apa yang cikgu dia pakai...siap ada yang boleh cakap camni lagi...

"aik cikgu...semalam cikgu pakai gelang lain...hari ni lain pulak cikgu",

"cantiknya gelang cikgu!!!"

yang paling best and da bomb skali...aku dapat gelang adiah ari guru ari tu...yeay!! suka2!! suka sangat2!!...menambah koleksi yang da lama tak bertambah nih...hehhehe...

tu baru part anak-anak murid kalo korang nak tao...tak campur lagi bab bapak-bapak murid yang kaki sakat nih...jenuh aku nak melayan diorang...menyakat tak hengat....

"tak berat ke tangan ko pakai gelang???"

"pergh!! gelang kulit ular"

"kimah...mu kutip siput kat pantai ke??"

"kimah...pinjam gelang...buat set induksi"

"amboi ko!!!baju biru...gelang biru...baju merah...gelang merah...kemain!!"

haa!! mana tak sakit ati aku melayan diorang nih....tapi nak buat camne kan..layankan je la kerenah diorang yang agak dua suku nih...adoila...tak campur agi bab tanya koleksi gelang aku ada bape bakul....huahauhaua...

kesimpulannya...layankan je la kerenah mereka yang konon2 budak darjah dua tuh...asalkan tak mengganggu norma hidup aku sudah kan...hahahha...

p/s mr.kekasihhati :

nak sedulang gelang aci??? (0-o) =p

...+hakimahrahman+...





No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...