....cLick! cLick! cLick!...

Monday, June 18, 2012

termalu sendiri.....


...Assalamualaikum (w.b.t)...

slamat petang kesayanganku sekalian...sebetulnya hakimahrahman tidak sesekali mencuri tulang di sekolah kesayangan hamba ini...huahuahua...

mood tengah menunggu perhimpunan mingguan disamping menghilangkan penat n lelah mengajar terjerit-jerit kanak-kanak riang kelas 3A8 tadi...sungguh memenatkan dan memeningkan...masa selama sejam setengah hanya mampu mengajar mereka membuat pembetulan bahagian A bm penulisan sahaja...yang lain masih belum disentuh...hahaha...sungguh objektif pnp tidak tercapai...hahahhaha...

okeh..sebelum hakimahrahman merapu meraban masuk bab yang ntah hape-hape...mohle berbalik kembali ke tajuk utama perbualan kita pada petang yang damai ni...hahahah

sungguh aku termalu sendiri bila dijalanan seme orang noleh-noleh nengok kete aku...mungkinkah kerana masih tidak banyak bilangan kete aku dijalanan...atao adakah kerana kereta aku antara jenama terbaru keluaran m'sia...yang tak tertahan...ada yang siap slowkan kete...semata nak nengok kete aku...okeh...tolong jangan malukan diri hakimahrahman...heheheh...

yang tu tak termasuk perangai mamat-mamat 3 suku yang ada kat skolah nih...ish!!!yang nak nompang ke tempat parkg la...yg ngintai dr tgkap la...waaaa...blushing maa!!! hahahha...

mr.kekasihhati :

rndu nak naik kete ngan anda...pusing2 mcam masa kat perlis dlu...jom3!!!! rndu.....

+hakimahrahman+



Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...