....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, June 14, 2012

hey anda!! anda!! anda!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...


hey anda!!!

long time no see u all!! muah3!!!

ya!! saya adalah biskut chipsmore yang kejap mucul...kejap hanyut ditelan arus zaman....oh!!! aku taknak seme nih terjadi...tapi apa kan daya...yag tidak mampu...yang terang nyatalah tidak mampu untuk diubah...huhuhuhu....

seriously...sejak dua menjak bergelar seorang guru yang bakal meraih APC nih...(chewaaahhhh!!!)...tade masa nak mejengah blog nih...jangan kata nak jengah blog...nak on laptop pon la hai susahnya tak tao nak cakap camna...memang tak sempat...ni pon sempat bukak blog kesayangan nih sebab nak isi SAPS yang memeningkan kepala...tahap speed berlari seperti sang arnab berlari...

oppss!!! jangan terkejut or buat-buat muka blur...semestinya anda semua tak lupe kisah arnab dan kura-kura kan...al-kisahnya dalam dongeng itu si kura-kura yang menang...jadi...tak logikla aku nak cakap tahap kelajuan speed SAPS bersamaan dengan kelajuan kura-kura berlari sebab dia menang...walaupon lambat...tapi tetap leh bukak jugak...tapi...disebabkan kelajuan berlari SAPS bersamaan degan kelajuan arnab berlari..jadi...walaopon kekadang cincin di atas berputar dengan laju...tapi tetiba dia stop n tetiba kuar kat page...NO DATA RECEIVED...(ibarat sang arnab tertidur)...then refresh alik...baru leh masuk...adoila...tetiba aku amik part time job jadi peglipur lara korang kan...huahuahuahuahau...

layankan je la ye aku yang agak-agak da 3 suku malam nih melayan SAPS nih...hahahha...seharusnya korag rindu aku kan...hahahaha...jadi...sila layan post aku yang merapu tahap nirvana nih... 

agak-agak korang baca post aku yang kritikal ni kan...mesti korang faham kan apa yang aku nak sampaikan...jeng3!!! (suspen macam citer waris kat Tv3 tadi)...hehehhe...

haruslah aku nak mintak maaf ngan korang yang sweet nih...hahahha...janji macam 3 janji nak post macam2 bagai...tapi akhirnya...maaf...maaf...maaf...huhuu...harap korang tak jemu k...hehehhe...Dahlia pon tak jemu tunggu someone yang dapat kotakan 3 janji kurshyll...takkan korang jemu kan...hehehhe....

maaf sekali lagi dari hati yang tulus mulus nih...banyak sesangat mende nak share ngan gojes kesayangan hamba nih...tapi tula...masa mencemburui aku...hmmmm...maaf sekali lagi....

orang kata...kalo nak jadi blogger yang hebat...jangan mintak maaf kalo kita terlupa or tak sempat nak post apa2 kat laman sesawang kita nih...tapi...bagi aku...aku hormatkan pembaca aku yang sudi menjadi followers or silent readers aku..so...haruslah meminta maaf...meminta maaf tuh kan satu perbuatan yang suci...so...tak salahkan??? hehehhe...

try to achieve da best for all of u!!... =)

...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...