....cLick! cLick! cLick!...

Tuesday, June 19, 2012

sungguh kerana anda bernama haiwan...


...Assalamualaikum (w.b.t)...

mood hati yang tengah panas dan berapi...sungguh hatiku geram...huhu

mana taknya....bersiap punya awal...da cantik-cantik berbaju kurung...ayu kemain agi...hahaha...cocok je kunci masuk lubang...pusing...

da terbuka terbentang luas pintu tu...benda pertama yang menjengah mata hitam aku haruslah kete kesayanganku...

tengok je kete...da terasa semacam je kat kete aku...kenapa kotor bebenor bmbung kete aku ni...ish!!!kenapa ea...

penat memerah otak memikir kenapakah bumbung kete aku semacam je...tetiba ternampak tompok-tompok kaki haiwan yang bernama kucing kat atas kete aku...omg!!!!panas hati aku...

kalo takat naik tidor menempek kat atas bumbung kete aku takpe...ni bukan naik tdo...tapi siap boleh terkencing bagai atas kete aku...oh!!!hancing bebenor baunya...agaknya masa dia tdo tuh termimpi jupe tuan puteri kot...sampai terkencing-kencing atas kete aku....aduhla hai sang kucing...hmmmm...

da cantik-cantik berbaju kurung...ngan penuh keayuannya aku memanjat atas bumbung kete aku...mengelap membasuh...(silajanganbayangkancannerupaakumengelapkencingkucingokeh!!)...eiiii!!!baru semalam aku berhempas pulas basuh kete okeh...waaaa!!!!tak suke!!!

tetiba da siap basuh kete...reverse..kunci pagar...terpikir...tak penah tengok kucing melintas kawasan sini...anjing adala...garu kepala banyak kali sambil pikir...takkan la anjing plak...tak penah plak aku tengok anjing melepak atas kete orang...adakah aku yang terlepas pandang....hmmmmm...musykilnih...huahuahu...

mood : hati masih berduka...camne nak ngajo nih...ish!!! (sebenarnyamalasnakngajotapisalahkanhaiwanplak)... :-P

+hakimahrahman+

Posted via kimopiphone.my

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...