....cLick! cLick! cLick!...

Friday, June 22, 2012

mencelah di kesibukan hari..........

...Assalamualaikum (w.b.t)...

salam Jumaat kesayangan hamba sekalian!!!

tweet!! tweet!!

ada yang ponteng solat jumaat ker???hehehhee...jangan belajar memonteng...tak berkat hidupnya...selagi hidup yang masih bersisa nih...solat n bertaubat selagi termampu...sesungguhnya hari jumaat la hari yang paling agung bagi Allah s.w.t...i'Allah doa-doa kita akan termakbul sekiranya kita berdoa pada hari jumaat...jadi...rajin-rajinkanlah diri tuh bersujud pada Allah s.w.t... =)

chewaahhh!!!hakimahrahman jadi ustazah plak petang-petang jumaat yang hening nih...haha...takpela...menegur selagi terdaya...i'Allah kita kongsi sama-sama...hehehhee...

dikesempatan sebelum masuk bertempur ngan kanak-kanak riang tuh...sempat aku mencelah menari-nari diatas papan kekunci laptop nih...masih sempat k...hahahha...kerinduan mengupdate blog menerjah fikiran...semalam tak sempat nak menaip diatas papan kekunci akibat kesibukan yang melampau...meeting yang memakan masa makan aku...dah plak semalam ada 7 masa mengajar...penat yang amat...

abis jer waktu pj semalam...cikgu-cikgu kat bilik guru sibuk tanya...

"ko kenapa sampai pucat gila mu ko nih...ko ngajo ke ko yang masuk lari pass baton??"

wakakakak....sebebnarnya kat skolah aku skrang tengah hangit ngan sukan sekolah...padang jammed ngan segala jenis budak...oleh sebab itulah cikgu hakimahrahman yang berdedikasi nih tak dapat nak bawak anak-anak murid berjimba-jimba di padang sekolah...kesudahannya bawak mereka ke tapak perhimpunan...kat situ jer tempat yang ada untuk mereka berjimba-jimba...hahahhaha...

da persoalan menyesakkan otak nak menjawab...pucat sangat muka aku nih???hmmm....lastly...jawab je la macam nih...ni jer yang termampu nak jawab....

"aku pegi bertempur...ko macam tak paham ngan dak-dak kelas aku ngajo...aku mana men ngajo weh...bertempurla slagi termampu..."

bernas tak idea aku menjawab???

huahauhauhau....

...+hakimahrahman+....

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...