....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, June 5, 2011

~ [11 :11]...miToS @ keBeNaRaN?? ~

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...penah tak tetiba korang tengok kat jam korang...tak kisahla jam tangan ke jam hs ker jam dinding ker...die tunjuk camni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-






...ade orang kate...kalo kiter tengok jam tetiba kuar kul 11:11 or 2:22 or 3:33 or 4:44 or 5:55 or 12:34 or 12:12...ade maksud disebalik seme tuh...aku pon tak tao nak caye tak...tapi aku selalu gak tengok jam tetiba pukul 11:11...


...ade orang kate...kalo kiter tengok pukul 11:11 ni ade orang ingat kiter...ade jugak orang kate...kalo kiter kapel...bile kite tengok pukul 11:11...means "he or she always be there for u"...wah kemain!!!hehhe...
...tapi aku suke bile aku tengok2 jam jer pukul 11:11...tetiba jer aku cam perasan ade orang ingat aku...wah gitu!!!hahahahah....tapi penah skali dulu...awal tahun dulu...aku tetiba tertengok jam kul 11:11...then aku cakap kat mekna...




..."na...aku rase ade orang ingat aku la...kot2 la die ingat aku"...



...hahaha...tetiba cam perasan kan...hahaha...tapi tetiba malam tuh die antar msg kat aku...wah gitu!!! agak terkejut and teruja...hehehe...tapi benda ni seme takleh percaya...syirik kalo kiter percaya...tapi...aku suke tengok jam tunjuk kul 11:11...sebab aku dapat berangan walopon kejap..ahhahaha...walopon tade orang ingat kiter...tapi tak salah kalo kiter nak berangan ade orang ingat kiter...hahahah...



...aku pon tak tao sama ade die mitos atao ade makna...tapi aku suke!!! hahahha...






...k la darlingss!!!! thanks for reading da entry darlings!!!...


...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...