....cLick! cLick! cLick!...

Monday, June 27, 2011

...a leTteR staRt wiTh "B"...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...4 letter...make it's become one word...a really tough meaning...started with letter "B"...



...guess it laling!!!...
...tett!!!! masa da abis...ngeh3....



...the answer is...


....jeng3!!!!....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



... B.U.S.Y ...




...untuk pengetahuan anda sekalian yang tak tao...seyesly skunk aku cam bz giler...baru start klass last week...tapi da macam3 keje...seyesly sem akhir nih memang sangat tough...uish!!! tak sempat nak goyang kaki dok relax2....walaopon hakikatnye da 4 buah novel aku abihkan dalam masa seminggu nih...kah3...bz kah begitu???hahha...
...tapi tu la hakikatnye...masuk je klas...dapat lecturer yang tegas nak mampos...nak kene siap fail la ape kejadahla...omG!!!!sebelom nih aku tak rajin nak buat fail di awal2 sem yang still tade kesedaran diri nih...masuk lecture pon tadah telinga je...hangguk kepala buat2 paham...kah3...hipokrit bebenor rasenye diri nih....hehhee



...tapi sem akhir nih cam ade kesedaran sket la...mungkin sebab lecturer yang strick ataopon sebab aku jadi penolong kelas????



...ha!!! aku nak meriakkan + membongkakkan + menjeleskan anda semua...bahawasanya...sem ni...aku dengan bangganye telah dilantik sebagai penolong ketua kelas...walaopon jenuh menepis...kah3...menepisla sangat...padahal dalam hati...nak!!!!hahhahaa...pompuan gile itu adalah aku...heheheh...dan sejak dilantik sebagai penolong yang bertauliah nih...lagi banyakla keje aku...nak setel attendant...buat senarai pembentangan and ++++...



...uish!!! saya sungguh bz...jadi..sila jangan marahkan saya sekiranya saya tak sempat nak update blog tercinta saya k...hehehhee....saya sungguh semput skunk mengejar waktu yang da nek bullet train...ish!! penat rasenye semester akhir nih...tak campor tesis agi...mao mati terkangkang i...heheheh...



...okey laling...try untuk meng"update" sekiranya diberi ruang untuk menulis...hehehe...jangan jemu jenguk blog i k sayam!!!...



<3...lots of love...<3



...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...