....cLick! cLick! cLick!...

Wednesday, June 8, 2011

sEhaRi bErsaMa mEReka yaNg diSayaNGi....

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...hai and hello to all da bloggers and followers yang dicintai selalu...wah gitu!!! hehehe...cane ari ni??sihat??? huhuhu...aku mengalami demam yang melampaoi batas akibat bermandi hujan semalam...tapi...aku tetap nak update blog...huhuhu....rindu k!!...heheheh...


...ari tuh aku da janji ngan korang nak story ngan korang sal kisah aku berdating ngan anak2 murid yang tercinta kan?...ngeh3..


..tanggal 4 Jun 2011 aritu...wah gitu tanggal siot aku gune...hehehe...pagi2 agi aku bangun k..pas subuh tak tido da...wah!! excited gitu nak kuar berdating...hehehe....bangun mandi...iron baju...siap2 ala bajet shomell gitu...(perasan k)...hehehe...tros start kete nak pegi kuala terengganu untuk berdating ngan anak2 murid merangkap gewe2 tercinta...ngeh3...


...ni aku hidangkan gambo2 ngah poyos sebelom bertolak...hehehe...







...1 jam setengah perjalanan yang memboringkan sambil melayan lagu2 yang agak membuka mata sket...sampai jugak aku ke smk sheikh abdul malek tempat diorang stay...alhamdulillah aku sampai berpandukan peta yang dilukis oleh mama yang tercinta...hehehhe...terpaksa tengok peta and mintak peta sebab aku memang tak tao jalan...heheheh...maloo k!!!


...sampai je kat skolah tu tros amik si chomel2 yang tercinta nih and bawak kua makan kat kfc mydin...hehehe...sebelom tuh bawak diorang jenjalan dalam mydin tuh and belikan diorang sehelai tshirt seorang...then belikan diorang makanan cket sorang...then...makan time!!! heheheh...nih gambor mereka2 ketika tengah sedap melantak bagai...hehehee...






...after da kekeyangan melantak tuh...jenjalan aagi pegi giant...haaa...kisah kat giant aku malas nak story...paneh je ati nih kalo nak story...so tak yah story...lagipon dalam entry sebelom ni aku da cter kan...huhuhu...malas nak story bagai pasal kisah kat giant nih...lagipon kitorang just pass by jer...beli roti boy and jam aliff...then tross blah...hehe...


...pas pegi giant tuh...tros ke pantai batu burok...bawak si shomell nih jalan2 tengok pantai...yela...kat perlis tade pantai...ade pon kat kuala perlis...tapu tade pantai...takleh nak jalan2...heheheh...so bawakla diorang nengok laut jap..heheh...
...okeyh...jom check it out gambo kami bergumbira di pantai batu burok...ngeh2...









...da abis bergumbira kat pantai...bawak diorang gi stadium tertutup coz petang tuh diorang de match...jadi tak dapetla nak bergumbira lame2 ngan diorang...huk3...sedey bebenor rase...tapi...dalam2 tak sempat tuh sempat jugak bergambar sakan ngan diorang nih sementara tunggu bas diorang sampai...wah gitu engkau!! sewonok bagai...hahahaha....


...okeyh..jom kiter check it out gambar miss kimah ngan aliff and redza nih...hehehe...maafla kalo kome nak termuntah bagai tengok banyak no gambar dalam entry nih k...heharap korang bersabar k sebab aku memang excited nak map** kuar ngan diorang2 yang terchenta ni...ehhehe...jom2 kite check it out k... (",)...









...okeyh...entry kali nih tamat disini...hehehe...hepi no dapat story ngan korang bout kisah dating nih...hehehehe...mmmmmuuuuuaaaahhhh!!!!!...thanks for reading k laling!!!!...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...