....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, June 19, 2011

sTatUs : bEr"mUkaBukU"...

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...bersendirian di rumah sewa sambil ditemani oleh kak eiy yang kene sampuk antu ape ntah yang rajin no pi kemas satu umah...isk3...dan..tak lupe juga ditemani oleh broadband and laptop compaq ku yang disayangi slaloo...huh...apela sangat yang aku leh wat kat umah sewa yang serba tade kelengkapan nih...sumpah aku boring terkangkang skunk ni...ish!!! menyampah tol...



 ...dalam pada dok borink mengadap "mukabuku" aku yang aku rase da nak muntah da aku hadap tiap2 masa nih...da pueh bergodek seme benda dalam "mukabuku"..sket2 tengok frens online...tado sapo yang leh diajak berborak...wah!!!sumpah aku da borink tahap cipanzi ngan "mukabuku" nih...huk3...sempat jugakla berangan benda2 pekdah yang aku leh isi dalam pada melayan rase boring yang maha hebat nih...



...jom kite check it out...





...1) Kemas umah...



 ...tet!!!!!!!...buat masa skunk nih mood kemas umah sewa tak menjelma lagi seperti mane kak eiy yang aku tengok giat nak mamp** kemas umah...antu apela sampok ko makcik????....hehehe....tade mood sebab mood aku still kat besut agi...huahuahuahua...

-[reject!!!!]-





...2) Kuar jenjalan sekitar Kangar...



...apela yang ade kat kangar nih yang aku leh pi jenjalan...balik aku hadap da store...aneka...paling2 jauh sket la...c-mart...wah!!!aku boring k nak pi hadap sane sorang2...walaopon aku rock...leh pi memane sensorang...tapi...kalo nak pi hadap n selongkar sane rasenye tak kot...boring der!!!

-[reject!!!!]-





...3) Ngedate ngan bestie...




...nih yang aku malas nak khabor kat kome seme...benda nih la benda aku paling malas skali nak habaq...ish3...disebabkan mereka seme nih dok sekitar sini jer...tak yah cakapla diorang nak balik kangar pagi2 or petang2...allergic ngan cahaya matahari...haahahhaa...jadi...kalo tak sampai maghrib...agak2 leh tolong tok imam azan maghrib...atao malam...tak sah der!!!tuh bukan diorang la tuh...hahah..



sarah : 
ape mimpi ko ari ni tetiba buat rajin nak buat rendang ayam lak...adush!!ko tak kesian kat aku dok melangut cam orang gile kat dalam umah sewa ni???ish3...tao ko nak kawen...tapi ape kate pektis ngan aku...haaaa...at least...aku tade la boring sangat beb!!!



farhana @ paan :
yang nih takleh cakap ape ar...selagi jam tak tunjuk pkul 7.40 @ 8.40 @ 9.40...jangan harap nampak lampu kete kenari die kat jalan kangar nih...kim salam...memang paham no da...menantu...di taon akhir nih...balik ler awal sket..teman mama kat sini..taola udah frustrated ngan seme anak2 mama...tapi tolongla jangan ngan mama...mama windu kamoo...huk3...hehehee....



kak muna :
akak ku yang jelita cute miut nih lagila...bz jer manjang...post kat wall tak penah nak reply...ish!!!majuk ngan akak tao!!jangan nak makan bakor2 same2...huk3!!majuk!!



nabila syamimi :
yang nih ape lagi...bergoyang sakan la...name pon ratu goyang...so...takleh cakap apela...petang2 macam nih...waktu die pektis...so jangan kaco...ngeh3...



...so...cane aku nak ngedate ngan diorang???kim salam...huk3...





...4) dating ngan gewe...



...awal2 lagi aku da ketuk kepala aku...jangan hengkau lupe yang hengkau tuh single...ade hati nak dating ngan gewe...oh!!kirim salam sedikit...hahah...so...

-[reject!!!!]-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


...jadi..kesimpulannya...ber"mukabuku" la aku...oh!! sumpah aku menyampah!!!...




...+hakimahrahman+...


2 comments:

  1. Gapo adik duk mengarut nih? HAHA......

    *Kepak kepak kebom kebom!!!*

    ;D

    ReplyDelete
  2. adik ngarut mugo adik boring tahap maksimum doh nih...ahahahhaha

    ReplyDelete

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...