....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, June 12, 2011

...SiaPa PiLiHaN aNda??...

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...malam ni tirai Akademi Fantasia musim ke-9 bakal dilabuhkan...means...there's no more AF for the rest of urlife...huhuh...da 9 tahun aku hidup ngan tengok Af ni..walopon sejak akhir2 ni aku da tak layan sangat da Af ni...tapi...kesedihan tetap terasa...huhuhu....


 ...so...pilihan korang...sape yang paling layak dianugerahkan sebagai juara Akademi Fantasia musim terakhir ni???
...antara...



...~Hazama~...











...~Fina~... 








...~Azri~...






  

 


...~Lena~...









...kalo aku...aku takmo orang len jadi juara malam ni...aku nak Hazama...sebab...Hazama deserve it!!!...kenape???



...Hazama versatile!!!...


...Hazama low profile...



...Hazama ade style tersendiri...


...Hazama professional singer...



...Suara Hazama buat aku tak tido malam beb!!!...


...Hazama rock!!!...


...Hazama comell + hensem + kacak + bergaya... :-p


...Hazama tak penah putus asa since AF4...


...Hazama awaiz da best!!!!....



...jadi...calon juara aku mestila Hazama yang terbaek dari ladang...hehehehe...wish a lot of good luck to mr.versatile @ Hazama!!!....








...kawteam!!!...



...+hakimahrahman+...



No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...