....cLick! cLick! cLick!...

Monday, June 13, 2011

"kawteam" saya juara!!!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...kawteam!! kawteam!! kawteam!!...








...yeay!!! akhirnye Hazama telah dinobatkan sebagai juara Akademi Fantasia musim ke-9...wallah!!! i loike!!!!!


...lagu pertama nyanyian Hazama...pukau dari tomok...wah!! seyes aku cakap aku pon terpukau same...hehehe...persembahan yang mantop...opening yang hebat...ngan video klip and hazama berlari masuk dalam stage...then ngan tarian hazama...lakonan die...wah!!! mantop bah!! meletop bangat!! aku suke sesangat!!..heheheh...



...then lagu kedua Hazama dari single terbaru die...cinta teragung...aku suke lagu ni...lagu die memang best sangat...ogy...hattan n dato' ramli da tak komen ape da...memang hazama memang terbaek!!!!



...Hazama memang all out untuk kedua2 persembahan itu...memang tak rugi sape yang gi tengok kat putrajaya...tak rugi sape yang tengok dari rumah..ngeh3...and...tak rugi sape yang mengundi Hazama...die memang terbaek!!



...keputusan penuh konsert akhir akademi fantasia ke-9...


...juara : Hazama...




...naib juara : Lena...



...tempat ke-3 : Fina...




...tempat ke-4 : Azri...





...tahniah untuk semua pemenang!!!...


...and untuk Hazama...copet2la masuk minang aku...hahahaha....perah santan gitu!!!..ngeh3!!!...congrate dearly atas kemenangan tuh!!! (",)



...so da tade AF lagi after dis...wah!!! rase sunyi lak pasni tak dengar lagu menuju puncak lagi...huhu...sedey plak rase hati ni...huhuhu...ape2 pon...thanks AF untuk sembilan tahun ni menemani malam2 ku dengan diari dan konsertnye...sedih lak rase...huhuhu....






...thanks for reading darling!!!...





...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...