....cLick! cLick! cLick!...

Monday, June 13, 2011

minggu kejuaraan aku!!! :-p

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...wah!!! tetibe terasa cam minggu nih minggu kejuaraan aku...heheheh...mane taknye...seme team faveret aku menang...juara dihati pon menang jugak...heheheh...sewonok!!! cume aku still tak jadi juara dalam kisah percintaan aku jer...wallah!!! malas nak citer sal tuh...ngeh3...


...bermula ngan kejuaraan pasukan bola negeri terengganu dalam perlawanan akhir piala FA di stadium nasional bukit jalil pada 11 jun 2011...mase tuh aku da melompat sakan da...macam nak runtuh rumah aku kerjakan...hahaha...sewonok punye pasal kan...hahahha...kesian pasukan kelantan kan...takpe2...cube len taon yer...ehhehehe....





...da menang bola...pasukan sukma terengganu lak jadi juara keseluruhan sukma tiga kali berturut2...wah!! wah!! wah!!...aku suke!! tetiba bangga jadi anak jati negeri terengganu...hahahha...walopon dulu aku mengakui aku anak jati republic of besut...hahahaha...skunk da jadi anak jati negeri terengganu ar...hahahaa...



...and kejuaraan terakhir setakat ini bagi aku bile juara hati aku...Hazama dinobatkan sebagai juara Akademi Fantasia Musim terakhir iaitu musim ke-9...wah!! lagi melompat aku...sampai mama pon nek heran ngan aku...






"apo kono ngan anak aku yang sorang ni eh...tadop ribut tadop taufan...tetibo melompat cam yang kat dalam hutan tuh...polik botul..."


 

...hahahhaa...untuk pengetahuan anda...skrip tersebut direka sendiri oleh diri sendiri...tade kaitan ngan mama pon..ngeh3...saje nak bagi tao korang yang aku hepi bebenor minggu nih...hahahaha...walopon seme yang berlaku tade kaitan pon ngan diri aku...apetah lagi aku jadi penyumbang besar semua kemenangan tuh...tapi ntahla...rase seronok lak..hahaha...nak gtao yang aku nih tinggi semangat kenegeriannya...ngeh3...




...da lame takde benda gembira + seronok + happening berlaku dalam diri aku...semuanye cam bese je...tade yang menarik...apetah lagi yang tertarik...hahhaa....semua cam bese jer...huhuhu...jadi bile berseronok ngan benda2 camni...aku rase cam sewonok sesangat...dapat bergelak ketawa ngan bahagianya...hahaha...sewonok2!!!....
...jadi...itulah kisah minggu kejuaraan aku...hehehe...thanks for reading yer darling!!!...




...mmmmuuuuuaaaaahhhh!!!!....


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...