....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, July 30, 2011

feNoMEna "aNGry BiRd"

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...kepenatan setelah penat berhempas pulas melastik siburungmarah a.k.a angry bird...lastly bukan sipighijau tuh yang mampus...aku lak yang nek hantu akibat tension tak dapat nek level...oh!!!pening sudah melayan siburungmarah ni....heheheh...



...mesti korang da penah men ngan game "angry bird" ni kan...siburungmarah yang buat aku sakit hati sebab susah nak nek level...very tired ma layan siburungmarah ni...huk3...



...fenomena siburungmarah a.k.a "angry bird"...





...ceh...muka siburungmarah ni tadela marah pon...hehehe...setakat kening kerut jer...tu pon susah nak kalahkan sipighijau...ish...sakit je hati layan tao...



...macam mana nak main game siburungmarah ni...



...firstly...tarik siburungmarah ni ikut lajak yang korang suke....then lastik ke arah sasaran...kalo siburungmarah yang warna kunig...die leh tembus kayu...siburungmarah warna merah tuh sekadar leh tembus satu kayu yang nipis jer...kalo siburungmarah warna biru lak...leh pecah kepada 3 ekor agi bile kite tekan masa die meluncur tuh....then...die ade banyak agi..tapi aku da tak tao sebab tak sampai level agi kan...huk3...




...tapi kalo korang perasan kan...fenomena siburungmarah ni bukan setakat game jer...da macam2 benda da yang berasaskan siburungmarah ni...bantal...casing phone...hiasan kete...t-shirt...key chain...macam2 la lagi...seme nak siburungmarah...bosan i...kalo muka aku seronok gak...kah3...tapi...ape2 pon...game nih seronok gak layan kalo ngah tension..lepas geram kat sipighijau tuh...confirm siburungmarah aku menang...hek3...




...tapi buat saat dan ketika skunk...aku da fed up da nak men siburungmarah ni...wat sakit ati jer la...hehehe....daripada melayan siburungmarahni...bek aku melayan mr.blog dan mr.kekasih hati...lagi seronok tao...fed up sebab takleh nek level actually...kah3...



...jom kiter layan gambo2 siburungmarah...












...n saya tao mr.kekasih hati pon melayan game siburungmarah ni...saya tak kisah...asal mr.kekasih hati layan saya selalu...hehehe...tapi takleh over tao layan siburungmarah ni...layan saya lebih leh...hehehhee...




...okeyla...entry siburungmarah stopped here...mmmuuuuaaaaxxxzzz!!!...



...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...