....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, July 31, 2011

...mEngiGaU daLaM tELeFoN?????

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...kalo mengigau masa tidur...cakap benda pelik2...buat aksi akrobatik...or berjalan ntah kemana-mana tuh da jadi perkara biasakan??? tapi...kalo mengigau dalam telefon...ade sape2 pernah alami tak??? ehehhe...



...pengalaman pertama yang buat aku tergelak2 sampai kuar air mata...sakit perut aku gelak...hehehe...kesian mr.kekasih hati...hehehe...



...jom kite ikuti kisah mr.kekasih hati yang tak tahan ngantok sampai mengigau-ngigau dalam phone... :-)



...kejadian nih berlaku jumaat malam...besela time kami calling-calling kalo malam minggu after 12...so...kalo ikut orang len...tuh memang da masa membuta la...hehhe...gayut punye gayut...tak sedar da pukul 2++...so takpela...aku still bertahan...hehehe...




...tiba-tiba ngah cakap phone nih...mr.kekasih hati senyap jap...dalam beberapa saat jer...hehehe...puasla aku dok helo-helo...rase cam nak rakam jer helo tuh...penat nak berhelo...hehehe...da tuh...mr.kekasih hati nih menyahutla...dan dan die menyahut...tetiba jer die tanya aku...




"jambatan da ok??"




...hang jap aku...puasla aku memerah otak pikir...jambatan mane lak ni...jambatan kat perlis ker???titi gantung ker???runtuh ker titi gantung tuh yang tetiba mr.kekasih hati nih tanye sal jambatan lak ni...tade masuk paper lak...ke jambatan kat umah die ade yang runtuh....die tade story lak...ke mr.kekasih hati buat jambatan...tade cakap jugak...puas la aku dok pikir...penat otak berfikir...aku tanye die...



"jambatan mane ni???"




...pastu mr.kekasih hati nih cakap la...




"ade sebut jambatan ea tadi???tak perasanla....mengigau kot"




...OMG!!!! aku hang...boleh pulak dah ngah cakap phone nih mr.kekasih hati mengigau...adeh!!!ngantuk sangat ker???hehehe....bese mr.kekasih hati susah nak ngantok kalo borak phone...hmmm...hang jugakla...pastu...aku bantai gelak sampai terkeluar air mata...sempuuuttt!!!hahahha....kalo la dak osmet aku dengar aku gelak tengah2 malam tuh...mau terketar lutut depa...kotla...pontianak mane la plak tergelak2 cam org sewel ngah malam nih...hek3...kesian mr.kekasih hati kene gelak ngan aku...hehehe...tapi takpe...sebab die pon bantai gelak jugak..hahhaha....




...dah tuh...aku pesan ngan die suh tidur kalo da mengantok...tetiba...agi skali tao die senyap...ah sudah...jangan cakap mengigau agi...aku da standby da...hehehhe...akhirnya...perkara yang ditakuti berlaku jugak...hehhee...tetiba mr.kekasih hati tanya....




"da tukar sim card??"




...adush!!dua kali dalam satu malam mr.kekasih hati mengigau...ni memang da penat tahap kritikal da ni...hek3...cian mr.kekasih hati...rase macam da mendera die la plak...hek3...sori sayang!!!



...tula al-kisah mr.kekasih hati yang mengigau sambil cakap fon...pengalaman pertama bagi aku....seronok...seronok sebab dapat gelakkan die puas2...hahahha...cian die...hehehehe...



...saje nak share ngan korang n entry nih da dapat kebenaran dari mr.kekasih hati untuk ditulis...hehehe....kalo korang ade pengalaman yang sama ngan aku...jomla sharing2...hehehhe....



...sori dear!!!...love u so much!!!! mmmuuuuuaaaaaxxxsss!!...



...entry mengigau dalam fon ends here...



...do wait for my next post!!...mmmmuuuuaaahh!!...



...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...