....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, July 28, 2011

kaLi keDua!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...kali kedua yang dah menjelma...i'Allah kali ketiga menyusul..ngeh3...



...mesti korang hang kan...ape kebendanya kali kedua nih...hehehe....nak tao apenye???



...jeng3!!!...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


...aku da selamat menonton "HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2" buat kali keduanya...wah!!!excited2!!!hehehe...



...tak kesah orang nak kate aku giler ke hape ke..ade mak kesah??hehehe....




...actually aku bukanla kaki wayang sampai every week atao setiap kali cter baru nak kuar aku gi hadap wayang...tade maknenye...tak minat mak...hehehhe...tapi sebab aku memang minat giler ngan harry potter nih...jadi tak dapetla eden nak nolong...hehehe....kebetulan lak sisto datang perlis sebab nak hantar laptop...yela..nak ganti jap ngan laptop yang da ranap tuh...hehehe...jadi alang2 die da datang...gi la nonton agi skali ngan die kat jitra mall...hehhehe...




...nak tao ape yang best nonton kali kedua ni???....




...moh check it out...hehhee...




~...dapat tengok harry potter 3D!! suke2!! ...~




~...ade lima orang jer termasuk kitorang yang nonton...hehhe...amik...aku angkat kaki setinggi mungkin...hehehe...~




~...1st time aku tengok wayang aku siap kuar kencing...OMG!!! sumpah tak tahan aircond...huk3...~




~...aku nak nengok citer ni agi skali aci???...~




...sumpah rase nak gi tengok agi skali citer nih...walaopon da 2 kali pegi hadap...nak hadap gak agi skali..huk3...sewonoknye kalo ade pluang tuh...huk3...ade sape2 yang nak blanje tak???atao sesape yang rase duit die da melimpah ruah da...da takley nak simpan da...ley tak blanje aku...ngeh3...




...hopefully dapatla nonton agi skali...kalo tak..tunggu ajer la dvd kuar...huk3...




...yang penting...kitorang tak gi nonton citer nih ngan tangan kosong...ehehhee...sempat aku bergaya sakan sebelum masuk wayang...hehehe...




...jom kiter layan gambar akibat kepenatan berjalan dan melayan keboringan hadap jitra mall...huk3...











...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...