....cLick! cLick! cLick!...

Monday, July 11, 2011

..."hang" lagi...

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...selamat petang...salam perpaduan...salam satu Malaysia!!!...



...tetiba hakimah menjadi seorang yang bersikap patriotik....ngeh3...




....wah!!da lame sangat2 tak jenguk blog yang tercinta ni....huhuhu...jenuhla nak menyapu sesawang yang menyemak nih...ade sape2 nak tolong tak???hahahah....actually lately memang aku bz yang amat...tak sempat sesangat nak update blog...sori sangat2 sayang sekalian....



...last week bz ngan presentation bagai la....bz perabih elaun la...OMG!!!!...hehehhe...bz ngan segala benda yang membuatkan aku terkejar2 macam nek kete fast and furious...kadang-kadang rase cam nak jadi cam the flash lak...wak seme keje cam flash...wah!!!impian yang mantop...hape ko ingat ko robot...tidak!!!!hehehhe...




...okeyh!!!bile aku da mula merapu mesti korang rase cam nak nampo muka aku 444 kali kan biar pusing2....hahhaha..tak bekkan korang...heheheh....and minggu nih aku agak bz terkangkang gak ngan mr.ar yang da datang alik...ish...sumpah saya menyampah nak buat a.r yang bagai nih...huk3...saya tak minat k...hmmmm...and...ape yang best...seme presentation da abih...jadi...takyah nak kolaborasi bagai ngan die...yeay!!!!saya sangat suke!!!heheheh....



....ape2 pon...sejuta keampunan aku pohon sebab very da bz sampai aku tak sempat nak update dis lovely blog...nak tukar backgroud pon tak sempat...huk3...dan disebabkan ke"bz"an yang melampaoi batas2 kemanusiaan...saya slaloo "hang" sampai tahap takleh nak pikir ape da...huhuuhu...hope korang tak jemu tunggu post dari saya yang jelita ini...huhuhu...




...muah!!!!sumpah saya sayang korang beratus juta kali!!!heheheh....


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...