....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, July 28, 2011

iNteRnsHip!!

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...wah!!!ke jelempok lagi...tempat faveret..heheheh....lupe nak khabor kat kome seme...teman skunk tengah menjalani internship selama sebulan di sk.jelempok kesayanganku...hehhe...terasa aman lak hirup udara jelempok...ngeh3...



...actually nih da minggu kedua da aku n da geng kat sekolah tuh...sangat seronok...jupe alik ngan cikgu2 skolah yang sporting giler...jupe alik kak muna kesayanganku yang penuh ngan kejutan skunk nih...sabo je la...hehehe...tapi sedey...nabila tak agi kat situ...da tukar ke sk.pauh...huk3...sangat sedey..takley nak bergosip ngan u dear!!!huk3...



...yang lagi bestnye jupe alik ngan kanak-kanak comel tuh...wah!!suke!!!da rindu tahap maksima da ngan diorang nih...hehehe...


...memandangkan internship nih dapat ngajo 2 masa jer sebab lebih fokuskan projek...jadi...tak dapatla nak ngajo alik seme klas yang da ajar masa praktikum tuh...just ajar tok group responden jer...so...seme sibuk tanye...



"cikgu...awat cikgu tak ajar kelas kami cikgu??"



...hmmm...cikgu kalo leh nak ajar seme klas...dari pra sampai darjah 6...ekekekee....bajet aku rajinkan....kah3...tapi...nak wat cane...aja2 2 masa pon cikgu da terkangkang da penat...apetah lagi nak ngajo banyak masa...huk3...korang nak suh cikgu koma ke...ehhehe...over disitu...ehhehe...



...projek pon banyak agi yang tak setel...huk3...mural still dalam proses...banyak agi tak setel...nanti aku ade masa...aku tunjuk korang hasil kerja tangan kitorang...ehehe...terasa bangga gitu sebab dapat conteng dinding jelempok...kah3...



...projek lain still dalam proses...kalo sempat...nanti aku story seme projek yang kitorang buat...hehehe...mesti korang terujakan nak tao...hehhe....walo tak teruja...aku nak korang dengar citer2 aku yang best tuh...ngeh3...heheheh...aci tak???hehehhe



...cikgu kimah yang poyo...hehehe...








...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...