....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, July 30, 2011

[~sUraT daRi peMiNaT~]

...Assalamualaikum (w.b.t)...



..good morning perlis!!! good morning Malaysia!!!...



...pagi hari minggu yang sangat indah...pagi untuk berehat dan melepak...wah!!!sangat suke!!love rest and peace while listening to the music...hehhee...



...tetiba rase nak share satu story yang klaka ngan korang seme...hehehe...semangat aku nak citer kat korang...siap scan agi k!!! hakimah yang bersemangat macam hape...hehehhee...



...seperti yang tertera pada title di atas...surat dari peminat...kah3...bukanlah peminat actually...sebab aku pon tak tao ape motif anak murid aku yang sorang ni antar surat kat aku...anak murid k!! OMG!!! hehe...nak kate pernah ngajo klas die...tak penah...stakat masuk ganti cikgu n pnah latih diorang choral speaking jer...tapi tetiba ari kedua internship...dapat satu surat layang...hmmm...heran2...jadi wakil cikgu2 paktikum barangkali...hehehhe...



...sebelom aku bercerita panjang...moh kiter nengok surat pertama dari anak murid tercinta nih....


...review...






...ha!!!...tuh surat yang pertama...yang aku tak tao ape motif...tetiba buat aku hang gile...adoiya!! aku pon tak tao bile yang die maksudkan...adush...jenuhla kalo seme anak murid aku camni...mao pengsan aku...hehehhe....da dapat surat ni...aku bagi geng2 praktikum aku baca...tergelak2 diorang....hahahha....malas nak layan...buat tak tao jer....tade hape pon kalo tak layan dak ni...hehehe....



...dalam pada tak layan surat die...dapat plak da surat kedua...adush!! dush!! dush!!...



...moh kite review...





...masa nih agaknya die da dapat kesedaran kot...tetiba antar surat yang die da tade penyakit cepat marah da...adoila...pening pale layan...hahahha...


...tapi aku rase dak ni attention seeker....die nakkan perhatian kiter....takkanla manjang nak fokus die sorang jer...lagi2 aku tak penah ngajo klas die...kalo pnah ngajo tuh len la sket rase...huhuhu...


...kadang2 dak aina nih...bile die masuk bilik guru or lalu dpan bilik guru...die buat jatuh la...ingatkan jatuh betol2...tapi bile tengok style tuh berlakon jer...hang betolla kami semua ngan die sorang nih....hahahah...klaka...sumpah dak nih klaka bebenor...hahhaha....



...pagi khamis ari tuh...sampai jer skolah...tengok ade sampul surat atas meja...da berdebar2 da...ape plak da ni..takkan cikgu praktikum pon nak kene gi kursus...kah3...heheheh...bile masuk bilik guru...tengok2...




...malas nak bukak...terus nek pejabat dulu...tulis nama....turun2 jer...terus bukak...berdebar2...terketar2 tangan haku...hehhehe...mesti panjang surat nih...hehehe....skali bile bukak....








...agaknya die da ok kot...die da tao kot aku da takmo layan perangai die...hehehhee...kejamkah???hehehhe...but anyway...thanks aina untuk lukisan yang cantik....cikgu cuka aina tulis yang....



"cikgu hakimah yang comel dan cantik jelita"



...memang cikgu suka sangat2...hahaha...mao kene penampor aku nih...hahahhaa....untuk kawan2 yang membaca...aku tak bersalah....kenyataan...kah3...



...entry surat dari peminat ends here....mmmmuuuuuaaahhhh!!!!



...thanks sudi review dan baca...love u guys!!!...



...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...