....cLick! cLick! cLick!...

Friday, July 29, 2011

oH keReTa... :'(

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...mood update blog ngah berkobar-kobar...hehehe....al-maklumla...da seminggu tak dapat dating ngan mr.blog kesayangan...hehe...da ade kesempatan nih...gunakan sepenuhnya...yeah!!! cahiyook2!! heheh...



...berbalik pada tajuk entry...haa!! meh hamba nak bercerita pasal kereta kesayangan ayah hamba...



...nak dijadikan cerita...hari rabu jugak rasenya...on the way alik dari skolah...sampai je kat traffic light depan maktab...free gear...tetiba kete mati...aku tade la cuak sangat...kotla terangkat clutch cepat ke apa ker...skali try start...tak hidup gak...aku da cuak gile da...gtao yana....kete takleh hidup...pasang hazard pon takley...memang da agak da...bateri out nih...da panic nak watpe...yana da kuar kete da...try cal kuwe...tak dapat.... :'(



...skali ade sorang pakcik ni lalu...tanya kete asal...die berenti tepi...suh kitorang tolak kete...menolakla aku ngan yana...naseb bek ringan jer...dok tepi tuh panas jer telinga kene bebel ngan pakcik tuh...huk3...naseb bek pakcik nih bek hati nak tolong...kalo tak...panas jugakla telinga nak dengar bebelan die...heheheh....



...dok sat kuwe datang tlong tengok2 ape yang patot...then pakcik tuh try cas bateri kete aku ngan bateri kete die...skali bateri kete die pon weak jugak...ngeh3...



...nak tao ape jadi???...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


...betapa pakcik tuh excited nak tolong aku...amik ko...die cabut bateri kete die...pasang kat kete aku...skali idup...wah!! clap! clap! heheh...da tuh...die cabut alik nak pasang kat kete die...skali kete die lak tak hidup...amik masa lak nak hidup...adush!!! hehehe...pastu die suh aku gi beli bateri baru...haa???? huk3...money money money.... :'(...



...call farhana...mintak tolong die datang coz umah die dekat...nak kene gi amik duit n beli bateri...huhuhuhu....



...then gi beli bateri kat kedai depan2 tuh jer...suh cina datang pasang....RM165...OMG!!! nak pengsan...hehehe...naseb bek leh trade in...tolak 15 hengget...ok la tuh..wat makan...heheheh....terketar-ketar tangan aku wat kuar duit...huk3..sedeynye... :'(



...takpela...at least kete kesayangan papa da ok...hehehe...sangat seronok!!hehehe...pengalaman di tengahari...adush!!pasni pastikan kete betol2 ok before gune k hakimah!! heheheh.... :-)



...entry tamat disini...lov u guys!!! mmmmuuuaahh!!!...



...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...