....cLick! cLick! cLick!...

Monday, July 11, 2011

~tRanSfOrmERs : daRk oF tHe mOoN ~

...Assalamualaikum (w.b.t)...



 ...disebabkan ari jumaat, 1 julai 2011 kami tetiba diiktiraf sebagai orang kaya baru Malaysia akibat elaun yang melimpah ruah masuk...walaopon da seribu da melayang sebab rumah + klass...kami dengan bangganya mengabiskan duit2 kami itu di panggung wayang...walllah!!




...nak dijadikan ceriter yang tade skripnye...sebelum masuk elaun tuh...buat perjanjian ngan eja...kalo elaun masuk nak nonton wayang transformers...ajak kak eiy n mekna...tapi mekna da janji nak negok ngan tunang tersayang...so perjanjian dibuat antara kami bertiga sahaja...hehehe...jadi bile elaun da masuk saja...ape lagi...kuar terus kad bank dari dompet yang selama ni diperam...mencurah2 ko duit kuar dari mulut atm...huhuhu...pejamkan mata...wat2 tak nampak balance...still berlagak orang kaya baru...hehe...




...so lepas penat bersukan untuk satu murid satu sukan yang kene lari bagai tuh...balik rest2 jap n terus kuar pas zohor dengan harapan untuk tengok movie nih pukul 3...sebab nak marathon ngan movie sekali lagi after that...sampai jer jitra mall...mak aii!!!penuh k wayang....luoe lak sabtu...citer transformers tok pkul 3 da full house...yang len da selling fast...haaa!!!ni nak khabor satu lagi sikap orang kaya bongkak nih,,,dan dan elaun da masuk..aku tak layan 2D beb!! 3D k...wahahahaha...18 hengget ko melayan camtu jer....oh money!!!!huhuhu...takpela demi transformers ku!!! :-p




...pukul 3 nye da full house...so terpaksala cari yang still ade kosong...ade pukul 5.40...tuh pon seat 2 dari depan!!!OMG!!!mao aku kuar wayang nant kpala aku tegak mendongak langit...jangan hengkau kate aku sombong plak sebab hidung tinggi sebab terpaksa mendongak ke atas...tapi sebab terkaku untuk 2 jam...take time nak lembutkan alik segala urat saraf tengkuk ku...kah3...



...tak dapet nak marathon tengok sekali lagi...huk3...cian kak eiy..nant kite gi tengok alik k!!promise!!!hehehe...




...da penat tercongok buat banci orang dalam jitra mall...at last dapat gak tengok wayang transformers...hehehe...tetiba aku terasa cam aku lak heroin citer ni...hehehe...yela..pakai spek 3D mane tak canggih...rase cam aku kat bulan lak...kah2...tetiba nak pergi melamar "bumblebee" atao "optimus prime" dalam citer ni...bukan senang beb dapat masuk citer...kah3...



...jom kite review filem nih sikit sebanyak...




...1st 15tn minute...citer nih agak pelan + boring sket...mungkin plot citer yang tak berkembang agi kot...hehehe...asyik citer neil amstrong jer...sumpah!!!aku takmo knal die..heheheh....


...then bile masuk part hero...citer nih makin best sebab da mula berkembang....




...and citer nih makin lame makin berkembang ke kemuncak bile si megatron n pengikut die nak lancarkan teras untuk hapuskan penduduk bumi....




...suka part bile optimus prime lawan si jahat tuh...lupe nama...tetiba aku kat tepi yang emo melebih macam aku lak jadi optimus prime...kah3...




...suke jalan citer die yang nampak perkembangan...




...aku tak ske perempuan yang jaga geng2 autobots ni...sumpah bajet ko hebat...




...heroin die mantop!!cam model..heheheh....




...aku teruja ngan spek 3D ku...leh terima x???...hehehehe




...overall untuk citer nih aku bagi 15 over 10 stars...sebab teruja tahap ayam berak kapur ngan citer nih...rase nak gi nonton agi skali...sape nak blanja???hehehe...seyes best!!!saya suke n anda pon mesti suke bah!! hehehe...seyes...tak rugi anda tengok...and tak rugi anda gune duit elaun korang untuk beli tiket 3D...kah3...




...jom kiter layan gambor2 pakwe saya...hehehehe.... 











...hopefully dapat nengok agi skali... (",)...




...+hakimahrahman+... 


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...