....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, July 28, 2011

~:: U.P.D.A.T.E ::~

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...hello blogger!!!...



...terasa bernafas kembali bile dapat update blog..huhuhu...nyamannya...da seminggu tak dapat tengok wajah blog yang disayangi n dicintai nih...huk3...apalah nasib...niat di hati nak update setiap hari...sekali laptop kene hempap ngan iron board...amik ko...abih satu screen pecah...menitik air mata nak buat back up...huk3...naseb bek mr.kekasih hati setia memberi sokongan...mmmuuuaahhh!!!





...minggu yang sangat meletihkan...sungguh penat...rase cam nak pengsan jer..ngan mural yang tak siap2...yela..buat ngan mulut yang murai kan...mulut lagi banyak bergerak nak bandingan ngan tangan yang mewarna...kah3...tula hakimahrahman...memang banyak cakap...hehehe...mulut yang bercakap lagi penat sari tangan yang mewarna..hehehe..yela...dok beraduh ngan sarah la..paan la..anak2 murid tercinta la...hehehe...aku kalo tak lawan tuh..bukan hakimah la namanya...hehehe...




...tuh baru penat buat mural...tak tambah agi ngan projek..walaopon tak start agi...tapi buat kertas keje je pon da cukup penat da rase...ehhehe...nampak no mlasnye dak hakimah ni...ehhehe...




...yang penting...aku memang bz sesangat...nak terkangkang da rase penat nih...macam2 hal jadi..mr.tesis aku tak setel agi...huk3...da excited nak buat...sekali laptop kene hempap...adush!!!sakitnte ati...huk3...nant ade masa aku upload gambor compaq aku yang ranap tuh k...hehehhe...




...dan untuk semua followers or silent readers yang tak jemu2 tunggu post baru dari aku...thanks sangat2!!!sayang korang sangat2 tao...mmmuuuaaah!!!...



...+hakimahrahman+...


No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...