....cLick! cLick! cLick!...

Monday, May 9, 2011

...cLosE...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...tajuk entry di atas tade kaitan dengan pintu kedai yang nak ditutup atao ape2 yang perlu ditutup...tapi entry nih berkaitan dengan pintu ati aku yang telah ditutup untuk sementara waktu...hahaha...kenapekah????

...huhu...seyesly skunk nih aku tade mood nak berkenalan atao berkawan or wat so ever ngan sape2...aku tak kisah kalo korang nak cakap aku sombong ke ape ke...
...tapi...tula hakikat...


...if kalo korang msg cakap nak knal atao ape2...kalo aku tak layan...aku mintak maaf sangat2...aku susah nak terima sape2...even sebagai kawan...aku takot kalo aku bagi harapan kat korang bile aku msg2 korang...aku takmo orang kate aku playgal or wat so ever...



...but plisss....tlong paham keadaan aku skunk yang memang perlukan masa yang lame...tlong jangan paksa aku n desak aku...tolong jangan kusutkan fikiran aku...aku da cakap bagi aku masa...then...tolong faham situasi aku...aku tak kesah kalo korang cakap aku sombong...tapi tolong paham aku...aku masih terluka...hati aku da hancur...need time untuk tutup alik kelukaan tuh...

 
...hopefully sape2 yang berkaitan leh paham keadaan aku...
...i'm sori...
...really sori...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...