....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, May 21, 2011

...S.a.M.p.A.I t.U.a...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...sampai tua...song and lyrics by fynn jamal...really admired dis song so much!!!pliss someone...sing dis song to me...huhuu....

...and dis song speacially dedicated to someone who i love most and miss most...


...yes...he's still here...right here... :'(

...enjoy it sayam!!!



...sampai tua...


kasih
kesatkanlah airmata
ku dah tiba


kasih
percayalah aku kan ada
sampai tua


ini sumpahku padamu
usah kau patah dan layu
garing siang malam beku
pasakku teguh untukmu


mungkin taufan akan surut
tetap datang petir ribut
setiapnya aku sambut
untukmu takkan ku takut

takkan ku takut
takkan ku takut
takkan ku takut


kasih
biarkanlah apa saja
takdir kita

kasih
pegangkanlah jariku lama
sampai tua


ini sumpahku padamu
usah kau patah dan layu
garing siang malam beku
pasakku teguh untukmu

mungkin taufan akan surut
tetap datang petir ribut
setiapnya aku sambut
untukmu takkan ku takut

takkan ku takut
takkan ku takut
takkan ku takut


dan malam takkan berhenti menghirup nyawamu kasih
dan siang akan berterus meratahmu sampai bersih
aman saja aku ada
dihirup ratah pun tetap kita berpimpinan berdua

sampai tua
aku ada
sampai tua



...just for u...hopefully u read it... (",)...





...i'm still here...right here waiting for you...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...