....cLick! cLick! cLick!...

Monday, May 2, 2011

LeT hIm gO................ :'(

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...mood skunk nih ngah touching sket akibat kesunyian yang melampaui batas...huk3...naseb bekla petang tadi gi Jelempok latih choral speaking....tadela sunyi sangat bile berjumpa ngan si comel2 tersebut...huuhuhu...
...seyesly sunyi sangat hidup skunk...pakwe da tade...dulu masa praktikum...bile tade pakwe tak rase sunyi sangat sebab pi skolah jupe kanak2 comel tuh and gaduh2 ngan geng2 praktikum nih....tadela rase jiwa nih kosong sangat...tapi bile da abis praktikum nih...kosongnye rase hidup sorang2 nih...mama n papa jauh nuh di tanah Mekah menunaikan umrah...takpela...mereka bawak doa aku juga kesana...kalo camnikan rase cam nak praktikum je lame2...at least aku tak rase sunyi....aku tak rase kosong...


...ade orang penah tye aku...



..."ko taknak try care len ke nak amik alik ati ex-pakwe ko tuh"...





...aku diam jer...tak tao camne nak repon sebab da macam2 benda sangat aku buat untuk amik ati die balik...untuk tarik balik perhatian die...supaya die nampak yang aku ade ngan die...tapi seme tak berhasil...da macam2 aku buat...sampai aku da blur...aku da tade idea camne nak bagi die rase terharu ngan pengorbanan aku...sebab die tak penah nampak seme pengorbanan aku kat die...die tak penah nampak usaha aku untuk jaga hubungan nih...die tak penah hargai apa aku buat...die tak penah nampak...apa lagi aku patut buat??? apa lagi cara yang aku kene amik supaya die nampak yang aku berusaha???? apa lagi????



...aku da letih sangat berusaha...perasaan aku letih...aku sedaya upaya jaga perasaan die...tapi perasaan aku???ade orang nak kisah???tade weh...aku yang kene jage perasaan aku sendiri...tipula kalo die kate die berusaha untuk jaga perasaan aku bile die post macam2 kat facebook yang nyata post die tu cukup buat semua orang paham yang seme yang berlaku antara aku n die seme berpunca dari aku...seme salah aku...die tak penah salah...adekah sebab aku???aku minah kepochi???or what???




...tak cukup ngan post2 die kat facebook...aku betol2 stop berusaha bile die cakap die hepi ngan life die skunk tanpa aku...die tak penah menyesal ngan apa yang berlaku antara kami...and yang paling penting...die cakap die memang da lupekan aku sepenuhnya...hahaha....bodohkan aku kalo aku masih berusaha sedangkan die tak penah ingat and hargai sape aku pada die...hahaha...sewonok tao jadi minah terhegeh2 ni...at least kite tao camne rase ati terluka...macam mane rase dipermainkan...macam mane rase terkejar2 pada orang yang tak sudi...hak3...korang tak dapat rase seme tuh...aku je yang dapat rase...sebab aku pecinta yang setia...





...yes...aku pecinta yang setia!!!!!!!!!!!!!!!!!....





...so...bile da letih berusaha....letih mengejar benda yang tak past...letih berharap pada yang tak sudi...letih sampai aku da tak mampu berdiri...aku da tade daya berjuang untuk memiliki balik sekeping hati milik die...letih kerana menjadi seorang pompuan yang hipokrit...sentiasa bersenyum sedangkan dalam hati...hanya Tuhan yang tahu sakitnye dilukai...sakitnye dikhianati...sakitnya dipermainkan...sakitnya bile kesetian dipandang remeh...pada masa ni aku hanya mampu bersenyum and berkata...





....let him go.................... :'(...




...i'll awaiz pray for his happiness........





....pergila kalo itu yang membahagiakan awak...
 ...pergila kalo itu yang awak nak dari dulu...
...pergila kalo saya tak penah membahagiakan awak...
...pergilah kalo tiada memori manis yang sempat saya lakar untuk awak...
...pergila kalo saya tak penah berkorban untuk awak...
...pergila kalo saya tak penah penuhi permintaan awak...
...pergilah kalo saya tak penah hadir ada dengan awak bile awak susah...
...pergila kerana saya tak penah menjadi yang terbaik dalam hidup awak....
...pergilah...
...saya relakan dengan sepenuh hati saya...
...saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak...
...kalo ini yang mambahagiakan awak...
...saya redha awak...
...saya pasrah...





...terima kasih untuk semua kenangan yang awak bagi kat saya...
...terima kasih atas kebahagiaan yang awak bagi pada saya...
...sumpah saya sangat bahagia...
...terima kasih atas keegoan awak...
...mintak maaf atas semua keterlanjuran saya...
...maaf kerana tidak pernah membahagiakan awak selama ni...
...maaf...



...hidup aku akan kembali sunyi and sepi pasni...hanya menyibukkan diri dengan mr.blog and final exam yang semakin hampir...aiyak!!!!...doakan kejayaan aku k...heheh....aku akan menyibukkan diri dengan final year aku sebelum aku blah dari perlis ni and menjadi seorang guru yang berkaliber...hohohohoh...berkaliber kah??? hak3...and aku akan menyibukkan diri dengan semua benda yang dulu tak penting and skunk da jadi penting...hak3...apekah itu???aku pon tak tao benda apa...asalkan dapat ilangkan kesunyian ati cukupla...hahahhaaa....doakan aku jupe jodoh cepat2...perlukah???hahahha...





...diri aku masih perlukan masa untuk merawat segala kelukaan ati nih...masih perlukan masa untuk cantumkan balik ati yang da hancuss lebuss nih...masih perlukan masa untuk buka balik pintu hati ni...masih perlukan masa untuk bersedia bercinta balik...aku takot dilukai...aku takot disakiti...aku takot dikhianati...aku tak bersedia...cukupla pengalaman yang dulu mengajar aku...cukupla...sape2 pon jodoh aku selepas ni...aku terima ngan hati yang terbuka...asalkan die ikhlas sayang aku...die leh terima diri aku apa adenya...die punyai pendidikan yang baik...and paling penting...pegangan agama die kukuh untuk bimbing aku...doakan aku untuk dapat jodoh yang terbaik dari ladang k....hak3...







...thanks for reading da entry darlingsssss!!!!!....



...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...