....cLick! cLick! cLick!...

Monday, May 9, 2011

...t.E.n.S.I.o.N... :'(

....Assalamualaikum (w.b.t)...
...disaat aku sedang post entry nih...aku sedang mengalami saat ketensionan yang melampaoi batas2 kemanusiaan...hak3...tension tapi still leh gelak2...adekah aku giler???hak3...agaknyela....huhuhu...


...apalah naseb badan...seme hs rosak...menyampah k...penatla...huk3...
...baru beli hs....rosak...bateri kong...beli hs baru pon sebab hs lame pecah mase accident...
...da beli hs baru...bateri lak problem...apa kes leh tahan 2 saat jer...bek tak yah gune kan...hak3....
....dan2 hs yang baru beli rosak...gune phone adik...post dari besut ke perlis...da gune...best hs tuh...sewonok gune...tapi...dan2 aku balik besut...charger lak dah takleh nak connected...ish!!!! tension tulla...


...terpaksa pinjam hs adik yang len lak tok gune...yang jadi masalah lak...hs nih ok...bateri ok...seme ok...tapi...yang masalahnye...hs nih slaloo mati...ish...tengah2 msg...tetiba hs nih mati...waaaaaaaaa....tension!!!!!!!!!!!....
...apa yang berlaku nih...nape seme hs jadi camni....takmo bagi aku msg kah?????


...ish!!!! menci...dalam hati cakap...takpela...dugaan...sabo je la...yang pasti dalam kepala aku nih sangat tension nak mamp**...hmmm...xske!!!! :'(
...sape2 yang baik hati...tlong sedekahkan hs untuk saya boleh????hak3...


...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...