....cLick! cLick! cLick!...

Thursday, May 12, 2011

OopS!!!!! kaIn aKu raBak kEr?????

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...ooppsss!!! baru sempat nak update blog sebab da seharian sibuk mencari kain2 baju kurung or mane baju yang memerlukan kain yang koyak or rabak...hmmm...da puas da selonkar seme...tade pon yang koyak...tade pon yang rabak...dari kain baju kurung...sampaila ke kain tuala...tade pon yang koyak...tade pon yang rabak...cek benang pon tade yang tetas rasenye....hmmmm...mane nak cari kain yang terkoyak??????
...haaaa....mesti korang blur + hang + mulut terlopong sebab pikir nape la si kimah ni giler no pegi cari kain yang koyak, rabak n tertetas...


...mao tao kenape?????....
...scroll ke bawah yer sebab aku memang suke scroll2 skunk nih...hak3...


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


...nak tao kenape aku cam orang sasau cari kain yang terkoyak terabak ni...oopsss!!!...hahaha...sebab....ade orang sibuk nak tolong jaga tepi kain aku...aku pon heranla jugak...asalla die nih suke no nak jaga tepi kain aku...sibuk no...da tao...sibuk pegi citer kat orang...ish!!! heran betolla aku...kotla tepi kain aku tuh memang terkoyak...aku memang nak ucap time kasih banyak2 ar sebab susah tolong cover aku...tapi...nih kain pon tado yang koyak...apo laie yang berlobang setengah mm...nak jugak jaga tepi kain aku...waahhh!!!! secara tetiba terasa diri hot sebentar...hahahah...


cettt!!!! ko jangan nak perasanla kimah oit...kalo die jage sebab kebaikan ko tolong cover lobang invisible kay ken ko tu takpe jugak...ni bukan nak jaga kebaikan tapi lagi buat aku sakit ati adela...ish!!! geram sunggoh hati ni...bengkek je rase skunk...mood rase cam gunung api nak meletus jer ni...bak kate hotfm...anda memang "BENGANG!!!!!"...


...yes aku memang sedang mengalami tahap kebengangan yang melampaoi batas2 kemanusiaan aku...hak3...ayat falsafah siot...tapi dapat kat aku...tak jadi falsafah da...da jadi..palsampah...hak3...pemusnah falsafah...hahahha...



...untuk insan yang sudi jaga tepi kain aku...pesananku untukmu...wah...cam tajuk lagu "laguku untukmu"... :-p




...ko tak payahla nak sibuk2 jage sal diri aku...aku da 23 k...da layak kawen da k walaopon aku tade calon agi...hahaha...tak payahla sibuk2 hal aku k...aku tao ko nak kenal aku...ko nak kawan ngan aku...tapi aku takmao...bukan sebab aku nih memilih or wat eva...tapi...aku tak bersedia...aku perlukan masa...da bile aku tak layan msg ko...ko chat ngan aku kat fb...aku baru reply satu huruf ko da gi heboh kat dak2 len...pastu sibuk nak sindir org tu...ko apsal?? ko baru semekom...tuh pon ko bagi salam masa ko kat turki...aku kat malaysia...aku dengar salam ko sekadar sekali lalu je kat cuping telinga aku...tade aku jawab pon salam ko...(berlainan jantina takleh jawab salam kan????)...da tuh ko sibuk2 nak ketuk pintu rumah aku...aku tak bukak...aku tak layan...aku bukan setakat mangga kunci rumah aku...tapi aku simen satu pintu supaya ko tak jupe pintu umah aku...ko tak nampak...sampai aku nak kuar pon ikut tingkap umah...sebab...sebab aku serabut ngan ko...da tu...ko tak enter agi dalam idup aku...aku da tekan butang backspace...bukan setakat backspace...aku delete seme...siap format agi idup aku...tu pon ko still tak nak paham bahasa gak...aku penatla nak layan owg cam ko...bile aku kuar ngan sape2...ko bising2...ko sindir...siap nek pangkat jadi polis agi tuh...amik report...tempat kejadian...harga...cara pembayaran...ape kes weh...aku tak kenal sape ko...aku tak minat nak kenal sape ko...sumpah aku tak minat...tolong ar wei...tak yah nak tolong jahit kain aku...aku pompuan...aku pandai nak cover ken aku supaya bile aku jalan ken aku tak terangkat...ken aku tak terbelah...tade orang nak nampak kisah hidup aku disebalik ken aku...aku leh jaga ken aku sendiri...ko gi jage seluar ko sendiri dulu...pastu baru leh ko nak pikir sal nak jaga ken org len...yang pasti org tuh bini ko...aku tao aku tade pakwe...tapi aku bukan desperate sangat nak cari pakwe sampai aku tak kisah ko nak jaga tepi ken aku...satu agi...tak yah tunjuk ko kaya sangat sampai leh topup slaloo sebab nak cal aku...aku cakap terus terang...once aku tak ske...aku takkan jawab satu pon panggilan dari ko...aku takkan tekan butang hijau melainkan butang merah...ok???hopefully ko paham...ko pon cikgu kan...takkan ko tak paham...sia2 masuk maktab kalo ko tak paham...hak3...




...kejamkah aku??? ni je cara aku ade untuk tolong pahamkan insan yang tak paham bahasa ni...sori kalo kate2 aku agak menyesakkan nafas...hahahah...kalo terase sesak tuh...sile la ke hospital berdekatan...hospital kangar pon ade...leh kan pegi...hahahaha...sekali lagi sori...sejuta keampunan dipohon...peace no war...



...thanks for reading da entry darlingssss!!!!!!!!!!!....



...+hakimahrahman+...


1 comment:

  1. Woot woot!
    Bila kimah sudah hottt!
    Ngeh ngeh ngeh.. sabar kim, male jumaat nih.. gi baco yasin gih;)))

    ReplyDelete

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...